kvalitet eller mangel på samme

Må indrømme at min tålmodighed med TDC TV på min computer er ved at være opbrugt. Enten har jeg ikke adgang,min programliste kan ikke hentes, eller lyden hakker så det er utåleligt at høre på.

Nu er det så diverse programmer der starter op, virker 5-10 sekunder og så forsvinder billedet - kun lyden bliver.

Andre programmer kører, men kvaliteten bliver dårligere og dårligere, for til sidst at have undertekster der næsten ikke er til at læse.

Hver gang jeg ringer til TDC får jeg bare samme besked, vi kan ikke se der er noget galt på din linje men sætter den til observation. Jeg mangler endnu at man rent faktisk finder fejlen og afhjælper den, og er ved at give op. Jeg betaler fuld pris for en service jeg ikke får i den kvalitet man så sandelig kan forvente med de priser der forlanges. Det er jo ikke ligefrem sådan, at man får nedslag fordi den lovede vare ikke leveres i en forsvarlig stand. TDC I burde skamme jer over det produkt I leverer til en pænt høj pris, men som slet ikke fungerer.

I enhver anden forretning ville man have returrettigheder/købeloven når det købte produkt havde produktionsfejl - og helt ærligt, det er godt nok temmelig mange fejl der intet gøres for at rette !!

Det mindste I kunne gøre var vel et nedslag i prisen, da jeg som sagt ikke får den lovede vare. Der udover burde I efterhånden starte med at lytte til jeres brugere der sender den ene klage efter den anden. Jeres webprodukt er ganske enkelt ikke godt nok lader det til, når man kigger forum igennem. Jeg kan jo se at jeg langt fra er den eneste med konstante problemer af den ene eller anden art.

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)