Svar

kan kunne læse filerne på homedisk men ikke noget nyt på homedisk

jeg har installleret korrekt og uden besvær mit homedisk. jeg gemte mange filer på den også uden besvær. men nu ligepludselig kan jeg kun læse dem på homedisken og men ikke gemme noget nyt på homedisken. homedisken vises som netværksdrev og der er forbindelse til den. ping testen viser ingen tab. altså forbindelsen mellem pc og homedisk er ok..men hvorfor kan jeg så ikke gemme noget nyt kun læse de filer som er der i forvejen..der er kun mig i huset og en pc..og jeg er netværksadministrator.. hvad gør jeg? jeg vil helst ikke begynde forfra ved at geninstallere det igen..please help!

icon

Bedste svar af J_nz 29 maj 2012, 11:41

Hej Happo42

Tak for dit indlæg :-)

Det lyder som et træls problem og jeg vil gerne prøve at hjælpe dig med det. Jeg stiller lige nogle spørgsmål, så vi kan prøve at få sneget os ind på hvor problemet ligger.

1) Kommer den med en fejl når du prøver at gemme på den?

2) Når du gemmer filerne, ligger du dem så ind i de respektive mapper på Homedisken som allerede er oprettet fra start?

3) Du er sikker på den ikke er fyldt op?

Ellers ville jeg prøve at fjerne netværkstilknytningen til Homedisken og oprette den på ny. 

Mvh Jens

TDC

Se original

4 Kommentarer

Hej Happo42

Tak for dit indlæg :-)

Det lyder som et træls problem og jeg vil gerne prøve at hjælpe dig med det. Jeg stiller lige nogle spørgsmål, så vi kan prøve at få sneget os ind på hvor problemet ligger.

1) Kommer den med en fejl når du prøver at gemme på den?

2) Når du gemmer filerne, ligger du dem så ind i de respektive mapper på Homedisken som allerede er oprettet fra start?

3) Du er sikker på den ikke er fyldt op?

Ellers ville jeg prøve at fjerne netværkstilknytningen til Homedisken og oprette den på ny. 

Mvh Jens

TDC

Tak for hjælpen..altså mit problem var vist ved at gemme de respektive mapper som var der i forvejen, så det hjalp..meen hvorfor dog jeg har 3 andre homedisk drev x, y og w når min homedisk er ikke tændt? er de virtuelle som pc har lavet? jeg har windows 7 i min pc

Hej igen

Godt at det hjalp.

Det lyder mærkeligt med de mange ekstra homedisk drev, det kunne godt være nogle virtuelle drev den har oprettet, men de skulle også gerne være overflødige. Hvad hvis du bare fjerner tilknytningen til x, y og w? Den originale er vel oprettet under z. 

Mvh Jens

TDC

tak for hjælpen,,min netværsprinter er på z, har afbrudt forbindelsen i til de 3 øvrige virtuelle homedisk drev (X,Y,W) og den originale homedisk er på V..så alt er som det skal 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)