Kundeservice/teknikerhjælp - ved installations-fejl kun gratis via tlf. ?


Har klage vedr. faktura. Har abonnement på trio basic. Vi fik pludselig tilsendt et nyt modem i en pakke, og som vi selv skulle udskifte. Med hjælp af tekniker på tlf. fik vi med besvær Trio forbindelserne med "det nye modem" til at fungere. men der var af og til problemer med vores Trio forbindelse. Vi har siden tilslutning af det nye modem haft kontakt med tekniker pr. tlf., hvor systemet med besvær kom igang, dog aldrig optimalt, men sidste gang i september kunne vi forstå, der var ingen anden mulighed end teknikerbesøg. Jeg oplyste, at vi ikke var interesseret i at betale tekniker, da vi ikke havde foretaget os andet ved installationen af det nye modem, end det, som vi fik besked på af den tekniker, vi havde i røret samtidig. Vi har i god tro rost TDC for den hjælp, man kan få telefonisk i enhver situation. Havde ikke troet, at TDC ville sende tekniker ud og opkræve beløb herfor uden accept fra os som kunde. Måske kunne problemet være løst via telefonen med en tekniker i stedet. Da vi for år tilbage overgik til TDC Trio fra Canal Digital, sendte TDC en tekniker ud for at installere udstyret. Vi blev ikke gjort opmærksom på, at vi selv skulle sætte os ind i TDC,s installation. Er vores oplevelse normal procedure ? Sonja S. 

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints giweo har modtaget fra andre medlemmer.

Husk at du ikke kan være sikker på at TDC læser med i dette kunde-til-kunde forum.

Send i stedet din klage på  kundeserviceprivat@tdc.dk

......Eller her

http://tdc.dk/kontakt/klage/andet/

Redigeret dette indlæg 24/9/2012.

Flyttet dette indlæg fra "Retningslinier for forum" til "Os med TDC"

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)