Kundeservice.... Min bare r...

Hvordan TDC nogensinde kan finde på at tage ordet kundeservice i sin mund er for mig fuldstændigt ubegribelig!!!!

Nu har jeg været uden TV siden torsdag aften da min digitial modtager melder "fejl forb." og sædvanen tro sker der ikke en skid når man PRØVER at hendvende sig til TDC...

Ja jeg skrev PRØVER for det er sgu efterhånden nemmere at komme i kontakt med Paven i Rom end med TDC's såkaldte "kundeservice"

Efter at have ventet i tlf i 45 min opgave jeg og benyttede det fine link på hjemmesiden hvor man kan indtaste sit tlf-nummer og en kort beskrivelse af ens problem så lover de at ringe tilbage inden 16 hvis henvendelsen sker inden 16 naturligvis.

Jeg skrev så omkring kl 14 men hørte naturligvis intet fra TDC!!!

I dag lørdag skulle hotlinen for fejlmelding så være åben fra 10-16 men hvad sker der når man ringer til den??

Absolut ingenting!!!!! Man bliver bedt om at indtaste sit tlf-nummer for hurtigere betjening og når det er gjort får man at vide at der er lukket for personlig betjening!!!!!

Sjældent har jeg oplevet et firma fylder sine kunder med så meget falsk information som det sker på TDC's hjemmeside, det er fuldstændigt vanvittigt at man kan slippe afsted med den behandling af sine kunder!!!!

Næste gang jeg prøver at komme i kontakt med TDC bliver det ikke for at fejlmelde noget men for at opsige mit abonnement, selvom det jo nok også bliver noget af en opgave at få lov til!!!!!

14 Kommentarer

Hej

Det er da trist du har SÅ svært ved at komme igennem.

Selv har jeg en del erfaring med at kontakte fejlservice / Hotline (80808047) ((da jeg jævnligt hjælper venner og familie)), og SJÆLDENT ventet mere end 20 minutter (hvilket så også er nok, men ikke katastrofalt i mine øjne).

Man kan kun komme igennem i weekenden, hvis man betaler for en service som dækker hjælp i det tidsrum. Det kan man mene om hvad man vil, men fakta er jo at vi alle skeler mere og mere til prisen, og så bliver der sparet...

Jae, det er sikkert slemt nok, men vi har jo alle prøvet det som du her beskriver, hvad mere er:

mange virksomheder har en adgang som hedder kundevenlighed, dette består i at man kommer ind i en kø, man får da at vide hvor lang køen er, og vil man ikke vente, jae..".så venligst tast dit telefonnummer og vi ringer dig op når en medarbejder er ledig"....... Se det er jo sikkert en løsning som TDC har solgt, MEN bruge den selv? Ih nej da, "SÅ kundevenlige er vi heller ikke" .....

Faktisk må det også være en pestilenc for TDC medarbejderen, thi denne får ofte ovenstående besked stukket i hovedet.......... "men sådan er vi altså ikke".... OMG ............

Man skulle ellers tro at en komminikationsvirksomhed kunne udstyre deres medarbejde med et telefonnummer og en mailadresse, JEG ved at de alle har sådanne, men må ej opgive dem til kunderne, så man må nøjes med VENLIG HILSEN FRA REGNASKABSAFDELINGEN, el. lign. jamen HVEM og HVORDAN kommer man i kontakt med den som har sendt mig dette brev? Uforstålig og uberibelig sevice fra TDC overfor dem som betaler deres løn.

Hej fuglebakken og DenGaleSvensker.

Jeg synes at TDC's top burde læse jeres indslag, for jeg tror det er der, det halter med, at forstå den danske opfattelse af, hvad vi forstår ved begrebet 'kundecenter'. Jeg tror ikke på, at det er personalet i kundecentret der tilsidesætter kundernes ønsker om hjælp, men at de rammer de arbejder indenfor, gør at de enggang imellem må slå plat og krone om, hvem der skal have hjælp. Vi er derfor enige. Hvis jeg taler høflig til en kundeservise medarbejder og vedkommende ikke tager pænt til mig, så er det ud af vagten.

Fuglebakken. omkring dit problem. Jeg kan da godt forstå din frustration over ikke at kunne komme til at tale med den medarbejder der har skrevet mail til dig i regnskabsafdelingen. Jeg har derfor et forslag til TDC, som jeg skriver i kategorien forslag og tip, så er der nemlig større change for at de rette personer ser det.Blinkende humørikon.

Tror IKKE en sk** på at TDC i det hele taget læser disse indlæg. VI VED BEDRE er simpelthen det som TDC kører efter........... der er INGEN som læser disse indlæg, de ryger lige i UD-bakken alle sammen, desværre, havde det været en NORMAL virksomhed havde man nok lyttet, thi de har jo intet næstenMONOPOL på kunderne," og i øvrigt får vi jo vor gode løn uanset kundernes klager og utilfredshed."

Selvfølgelig følger tdc-ansatte med i hvad vi skriver i forum.

Hvordan kan de ellers gå ind i nogle af trådene for at svare?

Jeg har en tro på at alle prøver på at gøre deres bedste.

Hvad synes du igrunden om mit forslag?

Eller har du et bedre?

Troede egentlig at en 'assisterende professor' kunne læse indenad, this jeg skrev:

Mange virksomheder har en adgang som hedder kundevenlighed, dette består i at man kommer ind i en kø, man får da at vide hvor lang køen er, og vil man ikke vente, jae..".så venligst tast dit telefonnummer og vi ringer dig op når en medarbejder er ledig"....... Se det er jo sikkert en løsning som TDC har solgt, MEN bruge den selv? Ih nej da, "SÅ kundevenlige er vi heller ikke" .....

Faktisk må det også være en pestilenc for TDC medarbejderen, thi denne får ofte ovenstående besked stukket i hovedet.......... "men sådan er vi altså ikke".... OMG ............

Man skulle ellers tro at en komminikationsvirksomhed kunne udstyre deres medarbejde med et telefonnummer og en mailadresse, JEG ved at de alle har sådanne, men må ej opgive dem til kunderne, så man må nøjes med VENLIG HILSEN FRA REGNASKABSAFDELINGEN, el. lign. jamen HVEM og HVORDAN kommer man i kontakt med den som har sendt mig dette brev? Uforstålig og uberibelig sevice fra TDC overfor dem som betaler deres løn.

Men det er måske ikke et forslag, dit er jo IKKE brugbart i længden, det er jo totalt uden service, og hvad er det man i dette forum vil: Lytte til/acte på kundernes besværligheder med TDC.............. nej......... BLÅLYS ............ ellers læs indlægene .......

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej fuglebakken

Faldt lige over dette link på TDC'S webside.

Se link: http://tdc.dk/nu/publish.php?id=30972

hilsen Bente/bbs

hej fuglebakken

At jeg er blevet udnævnt til 'assisterende professer' har ikke en skid, noget med, om jeg forstår noget eller ej. Det er en tittel, som forum-platformen har tildelt mig, og som jeg ikke har indflydelse på. Jeg er rengøringskone, og som sådan, kan jeg godt se og forstå hvad du skriver.

Jeg tror vi mener det samme, men skriver det forskælligt. Jeg er for det meste et positivt menneske, men jeg kan også blive arrig over, ikke at kunne komme  i kontakt med den medarbejder, som har skrevet til mig. En gang har jeg måttet ringe 7 gange til Yousee, fordi der på regningen blev ved med at stå påført en sikkerhedspakke, jeg ekke brugte, og 7 gange skulle jeg aflevere den samme smøre. Du har ret. Den syvende gang, var det svært at være positiv.

Jeg prøver med mit forslag: Forslag til bedre kundeservice  - at tilgodese personalet, såleledes at den enkelte ansatte ikke bliver bompaderet , så den kunde ikke  efterfølgende ikke lader sin arrigskab, gå ud over den samme ansatte. Med det mener jeg: En ny sag - En ny ansat. Mit forslag tilgodeser også kunden der kan komme i kontakt med den medarbejder, der har behandlet en bestemt sag, køb, regning, reklamation eller hvad det nu måtte være.

Jeg ved godt, at jeg kan vælge, at være sur og lægge armene over kors, men jeg kan jo også prøve at komme med forslag til en løsning på problemet. Det kan godt være mit forslag "ikke er brugbart i længen", men ud fra det, jeg foreslår, kan det jo være, der er en anden der får et bedre ide. Enten som kunde eller som ansat.  

Derfor spurte jeg: Har du et bedre forslag?

@bbs - Tak fordi du gjorde mig opmærksom på den side. det bekræfter mig i at TDC, meget gerne vil lytte til sine kunder.

Jamen ak ak, TDC holder FAXTISK åben chat fra 11-13 .............. det var dog enormt længe, "men se så selv hvad vi gør for Jer" ............ ja goddag mand øxeskaft, ikke engang om var det så fra den 11/2 til den 13/2 så kunne det være muligt at besvare ALLE de klager der er ang. TDC............ " men se da havd vi gør for Jer" ....Blålys, ligesom TDC først annoncerede at det var Torsdag, "som vi kom til at skrive" ......ja kalender bruger de nok heller ikke ..... KOM TIL? sikke dog et svar. jeg er pilot såe "jeg kom til at lande forkert" ........... sikke en gang bortforklaring og dårlig ledelses-stil ............... Uha !!!

Har ALDRIG klandret de unge mennesker som sidder som en lus mellem to negle, de er såmænd gode nok, men må stadig IKKE opgive den email adresse de har ej heller lokalnummer, og ofte bruges: "jeg stiller dig lige om til en kollega eller ringer tilbage" Ingen af dele sker, man får igen i rørert: "Beklager den lange ventetid, du blir betjent.............. " Og så er det lige før de spiller KONG CHRISTIAN..............

Jeg efterlyste ikke et blålys, jeg efterlyste et bedre forslag end mit, med hensyntagen til både firma og kunde Overrasket humørikon

men så pyt da - du får ret og jeg får fre'. Blinkende humørikon

Add. ass. professor:

Troede egentlig at en 'assisterende professor' kunne læse indenad, thi jeg skrev som forslag:

Mange virksomheder har en adgang som hedder kundevenlighed, dette består i at man kommer ind i en kø, man får da at vide hvor lang køen er, og vil man ikke vente, jae..".så venligst tast dit telefonnummer og vi ringer dig op når en medarbejder er ledig"....... Se det er jo sikkert en løsning som TDC har solgt, MEN bruge den selv? Ih nej da, "SÅ kundevenlige er vi heller ikke" .....

Men det er måske ikke et forslag, dit er jo IKKE brugbart i længden, det er jo totalt uden service, og hvad er det man i dette forum vil: Lytte til/acte på kundernes besværligheder med TDC.............. nej......... BLÅLYS ............ ellers læs indlægene .......

Undskyld - det er nok mig der er blændet, af alt det blålys.

vh ass. professor i undskyldningerHumørikon griner højt

Hej fuglebakken

Nu kan jeg desværre ikke svare på vegne af mine kolleger i kunderservice. Men jeg kan fortælle dig at vi i butikkerne ikke har et lokalnummer til hver enkelt medarbejder. Dog har vi en mail, som også står på de visitkort vi uddeler til kunder.

Håber mit svar kunne bruges Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P