Kundeservice ændres til kunde

• bgk
  • 0 kommentarer
I august besøgte vi den lokale TDC butik og bestilte HomeTrio, pakken med 43 kanaler, Viasatpakken, Multiroom og Pludsabonnement, skal lige nævnes ud over vores nye TV-pakke, som vi skulle have haft hos TDC har vi to mobiler og fastnet telefon + internet forbindelse alt i alt nok en pakke til en pæn slat penge pr. måned.

Vi får en ordrebekræftelse der siger opstilling den 28. august 2012. Vi finder ud af at der er 3 måneders opsigelse hos vores gamle Tv leverandør, så vi vælger at ringe til TDC og få udsat installationen. Det gør vi omkring den 23. august. Der bliver aftalt en ny dato, nemlig den 16. nov. 2012.
Få dage efter den 23. august får vi så et annullerings brev og en ordrebekræftelse på den nye dato den 16. nov. så forventer man jo at alt er i skønneste orden.

Den 16/11 sad jeg så og ventede på montøren, men overraskende nok så skete der ikke det mindste. Efter nogen overvejelse kontaktede jeg TDC igennem Facebook, da klokken var så fremskreden at jeg ikke kunne få kontakt anden steds. Jeg fik besked på facebook siden af Rasmus, han bad mig sende nogle oplysninger til deres mail adresse, så ville de tjekke op på hvad der var sket.
Jeg fik så svar om mandagen at ordren var annulleret, hvilket jeg stod uforstående overfor, da jeg har en ordrebekræftelse der siger den 16/11. Det svarede jeg så tilbage på mail, vedhæftet kopi af ordren. Jeg kontaktede også den lokale TDC butik, men alle stod uforstående overfor hvordan jeg kunne have en ordre bekræftelse, når den i deres øjne skulle være annulleret.
Jeg tjekkede så bekræftelserne igennem og opdager at den nye ordre til den 16/11 har de oprettet den 23. august da vi kontakter dem vedrørende flytning af datoen. Annulleringen af den gamle bekræftelse til den 28. august har de så først lavet den 24. august. Så kan man måske foranlediges til at tro den har annulleret begge ordre bekræftelser.

I telefonsamtale med Jesper fra den lokale TDC butik, fortæller jeg om min formodning. Hvilket nok bliver taget til efterretning, men så heller ikke mere. Jesper fortæller han har lagt ny ordre ind og det vil blive monteret den 18/12 Hvilket jeg mener, er total uacceptabel, da min ordre bekræftelse siger den 16/11.
Dårlig service i lokalbutikken tænker jeg, TDC har fejlet og vil ikke rette op på fejlen. Jeg ringer til kundeservice. Hvilket jeg gjorde, jeg fortæller problemet til Line tror jeg hun hed. Men løber i samme problem, hun kan dog rykke det frem til den 12/12, hvilket heller ikke er tilfredsstillende, da jeg mister mit nuværende signal den 1/12.

Jeg siger det kan ikke være rigtig, i har lavet en fejl og det må kunne gøres bedre, svaret fra damen er, det er menneskelig at fejle, og ja det er rigtig. Men det er sgu god service at erkende og rette op på de fejl man laver og det kan TDC ikke lige frem prale af.

4 Kommentarer

Hej bgk

Nu håber jeg, at du ved dette forum er et kundeforum, og at du ikke kan forvente, at en fra tdc svarer dig.

Dog vil jeg håbe at tdc ser dit indlæg, idet jeg også synes det er dårlig servise, at du ikke bare kan få den indternetforbindelse du har papir på, at skulle have haft. 

Jeg følger lige med i tråden og vender tilbage hvis der ikke reageres fra TDC's side. Glad humørikon

Hej Maja

Jeg er godt klar over at det er et kunde forum, jeg skulle bare have min frustration ud og så syntes jeg det var nærliggende at smide det i kundeforum. Så øvrige kunder kan se hvordan man behandler trofaste Tdc kunder.

Jeg har brugt TDC i nok mere end 30 år og så får man sådan en behandling. Min tillid til TDC kan ligge på et meget lille sted lige nu og kommer der ikke positiv respons fra TDC i løbet af i dag, så kan de kikke i vejviseren efter mig, for så er mindst 30 års samarbejde ihvertfald slut.

Mvh Bgk.

Hej bgk

Tro mig, jeg forstår din fristration, og også at du skriver den her. Jeg forstår dog ikke helt at du fremsætter en trudsel om at forlade TDC hvis du ikke får et svar. Jeg skrev jo netop at dette er et kundeforum, og dette forums moderatorers opgave er jo primert at få forum til at køre og at alt foregår på en god og sober måde.

Fordi du sætter en trudsel, forventer du også et svar og når du VIL have et svar er du nød til at sende din klage ind til klageafdelingen. Desværre Trist humørikon

[b]Forbrugsklager[/b]= samtale/trafik/datakald, MB forbrug, tyveri eller misbrug

[b]Øvrige klager[/b]   = Alle andre typer af klage

Hej Maja

Det har du jo så heller ikke mulighed for at se/vide, men det jeg satte herind er det jeg har sent til klageafdelingen.

Skulle måske nok have redigeret lidt i det, men det tænkte jeg slet ikke på, på daværrende tidspunkt.

Skal så lige sluttelig fortælle, hvad TDC ikke kunne i går, det kan de i dag, så jeg har indtil videre en telefonisk aftale om tilslutning den 29/11 og installationen vil endda være gratis, så de kan jo godt de kære TDC folk.

Det er bare træls at man skal banke sådan i bordet for det.

Mvh. bgk

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P