Kun Tv og bredbånd

• Deltager
  • 0 kommentarer
Ville høre om der er nogen der kan fortælle mig om der er en "pakke" hvor det kun er tv og bredbånd der er i, for har intet at bruge telefoni til.

Mvh

Anlija

14 Kommentarer

Har samme ønske som dig, men da fastnet realt er gratis for TDC, så ønsker tdc ikke dette... De vil jo miste nogle penge ved at fjerne telefon delen på abonnementet..

Det væreste er da at man er tvunget til ubruglige kanaler som tv1000 hvis man ønsker at se sport. Og at skulle betale for HD kanaler når man hos yousee som også er et tdc selskab er gratis...

Så stram op tdc

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg havde godt set du havde skrevet i en anden tråd, at du ikke kan vælge telefon fra har ikke noget med om TDC midster penge, jeg tror faktisk det vil være billiger for tdc hvis du ikke vil have Telefon grunden til at du ikke kan er at det er standart for bredbånd, det er også noget du får ved alle andre som sælger bredbånd igenem Telefonstikket.

jeg har også kikket på det med TV1000 kanaler, og der er ikke TV1000 kanaler med i hometrio der er fatisk næsten kun de kanaler du kan får ved samtlige udbydere. men er du utilfrds med hvilke kanaler du kan få står det dig frit for at vælge en enden TV udbyder.

du kan ikke sammenligne hvilke kanaler Yousee og TDC sælger med i deres standart pakker, Yousee er nemlig igennem kabel tv, det bruger derfor ikke Båndbræde for at sende kanaler ud, og derfor har alle mulighed for at få HD, vælger du nu ved TDC at have multiroom med 4 tver tilsluttet er der bare ikke plads til HD kanaler, eller kan du kun 5 megabit der hvor du bor er det heller ikke muligt at have HD.

men med Yousee er det lige meget hvormange TV du tilslutter og hvor høj hastighed du har, men ved Yousee hvis du bestiller den grundpakken(den hvor det kommer til at ligne bedst med prisen) har du faktisk også kun DR HD som hd kanal, den kan du også tage idag hvis du har et TV med MPEG 4 tuner.

DVB-T nettet er faktisk det eneste sted hvor du skal kunne tage DR HD, DR Ramasjang og alle de andre Ikke must carry kanaler, faktisk må andre udbydere tage alle de kanaler og ligge dem i betalings pakker, og faktisk er det kun Antænne foreninger og der har pligt til at sende nogen Must carry og ikke mustcarry kanaler, så TDC har ikke en gang pligt til at sende DR 1, DR 2, TV 2, osv.

men tilsidst skal du huske at du selv har valgt din udbyder, så du har også selv valgt hvilke kanaler du vil have.

Undskyld det er lidt meget, men det er hvad jeg lige havde på hjærte. og undskyld hvis jeg har svaret på lidt mere end du ville vide og havde problemer med.

Hejsa Mikkel

Synes bare det virker som om det er det sædvanlig monopol fra TDC side...

Her hvor jeg bor er det to valg. TDC Home Trio eller You See. Så hvad er alternativet ? Dyrt eller mega dyrt abonnement...

Selvfølgelig er det til TDC fordel de har telefoni med, for selv om det er "gratis" så sælger TDc jo produktet på de 3 produkter og derfor kan de presse prisen helt op uden man kan brokke sig.. For som de siger " I får jo telefoni med næsten gratis "

vi lever i 2011, men det har man glemt i TDC. For med den sammesætning at pakke de har bliver over 50 % af deres kunder jo tvungen til at vælge en viasat pakke . Da nogle kanaler kun er i den pakke. Og det kan være det er en enkelt kanal man ønsker der fra, men alligevel bliver man påtvungen resten..

Så gå da foran TDC og giv kunder total frihed og sammensæt de kanaler de ønsker.. Og ja ved godt så vil prisen sikkert stige for nogle kanaler men, så kan folk jo frit vælge...

Stram op TDC for de kan ikke passe vi som forbruger skal blive ved med at betale det kæmpe overskud år efter år... 

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, igen.

Jeg vil lige kommentere på det sidste du skrev først.

Jov det kan passe at vi som kunder skal betale for det overskud, TDC er jo ikke en Non-profit orgination.

men hvis jeg har forstået det rigtig er det overskud heller ikke så stort igen..

Du har faktisk fler valg, jeg nævner dem bare da jeg hværken vil eller må reklamere for dem.

Boxer, Over TV antænne.(Kun TV)

Telia, Igennem Internet

DLG, Parebol og igennem Internet

Viasat, Parebol(Kun TV)

Canal Digital, Parebol(Kun TV)

Tidliger TDC Fibernet(Waoo, Yousee, Jay.net a/s, Fast TV, Jeg kan ikke huske om der er flere), igennem Internet.

og så er der jo også alle Internet udbyderne der kan du også vælge.

at vi lever i 2011 synes jeg er et dårligt argument, i 1990 brugte man også det som agumenet for at man ikke kunne snakke i mobil over alt, det kan du stadig ikke.

et årstal er ikke et udasang for hvad man kan få, eller hvilke tenologir der er, og teknoligien skal jo være der for at det virker.

Det passer ikke med alle de valg, for her hvor jeg bor må vi ikke bare smide parapoler på huset.. Så derfor er det begræset til dem jeg skrev :

Boxer, Over TV antænne.(Kun TV) - kan man måske men er ikke tilfreds med mulighederne med produktet.

Telia, Igennem Internet - kan ikke få tv her gennem dem.

DLG, Parebol og igennem Internet - kan ikke flere her gennem internet

Selvfølgelig skal de tjene penge, men der skal jo også være rimelighed med tingene.

Omdømme 3

Hej, Igen,

De er faktisk også rimlige med priserne.

hvis du sammen ligner med Telia får du det her.

TV, internet og telefon(TV er kun grundpakke) 329 kroner.

her skal du så vælge TV pakker, enen den store tilvalg til 199 eller en "Temapakke" til 99 kr

så for at komme op på samme udvalg skal du minimum have en temapakke så det bliver 428.

så for at sammenligne med TDC skal du også have fri musik det koster 99 kroner ved telia så er vi ope på 527 kr. + halvårlig afgift(300 kr) så det er 577 kr/månden

det gælder ved 20 megabit, jeg har valgt den forde det er hvad du får i hometrio.

nu til hometrio prisen du for det samme som jeg har beskrevet ved telia for 449 + halvårlig afgift(399) det giver 515,5 kr/måneden

jeg har før sammen linet med Yousee men det giver samme resultat. jeg mener bare Yousee var lidt dyre.

Jeg er lidt bange for at du har bestemt dig for at være utilfræds, med dine TV muligheder, men det vil jeg ikke holde imod dig. for det er jog også, der er nogle bestemte kanaler som man ikke kan tage med danske udbydere, som jeg gerne vil have.

Jamen jeg har ikke mulighed for at få andet end tdc tv hvor jeg bor og syntes priserene er lige i overkanten, når det eneste man egentlig bare vil ha ud over de normale kanaler er tv3,3+, og 3 puls, og så internet, hvorfor er jeg så tvunget til at skulle betale for en masse andet.

Det kan godt ske i ikke syntes det er særlig dyrt, men som førtidspensionist er 900kr i oprettelse og over 500kr pr. mdr. altså meget dyrt....

Omdømme 3

Hej,

Ja, hvis du stiller det op efetr hvad du har råd til, så ja det er dyrt.

men det er desvære prisen for TV idag.

Jeg har lige prøvet at undersøge hvor du kan få de kanaler du gerne vil have.

hvis du kan nøjes med at have kanalerne i et rum.

med HomeTrio Basic + viasatpakke det giver det 548 kr/måneden + 399 kr/halvår eller 614,5 kr/måneden.

hvis du vil have så du kan se TV i fler rum er det billigst ved at blande

HomeDuo + Yousee fuldpakke er 708 kr/måneden

hvis du kan nøjes med den helt lave hastighed fra Yousee kan du spare penge ved at have det hele ved Yousee Internet(8 megabit) + TV fuldpakke = 608kr/måneden

bægge med Yousee skal du have en TV box oven i, hvis dit TV har en DVB-C tuner er det ikke nødventig med en "Yousee box" du kan på den har side se om dit TV er "Yousee ready"

Nej jeg har bestemt ikke bestemt mig for at være utilfreds for er RIGTIG glad for min løsning nu jeg snart får min nye boks..

Eneste ting jeg er træt af er tvangspakker og kanaler. Ønsker mere frihed i pakkerne også skal der enten laves en viasatpakke mere uden tv1000 eller en sportpakke...

Må sige jeg er positiv overrasket over produktet. Men synes næsten 800 kr om mdr er meget især når man kommer fra et zaptor produkt hvor man kunne slippe med 229 kr om mdr + internet for de samme kanaler jeg ser... Set i det lys er Hometrio dobbelt så dyrt og zaptor har også den fordel at man kan se DR´s arkiv mm..

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg tror at skyder på de forkerte.

Hvis TDC sælger Viasatpakker, så er det sandsynligvis Viasat der bestemmer pakkesammensætningen og hvis Viasat kun vil sælge hele molevitten samlet, tja - så er det enten det hele eller ingenting.

Mvh

Kim

Omdømme 3

Hej,

Igen, Har du set de priser jeg har fundet til dig?

Jeg kan ikke helt forstå hvad du mener med TV1000 kanaler, der er ingen TV1000 kanaler i viasat pakken, der er sjovt nok kun Viasat Kanaler,

der er heller ikke nogen TV1000 kanaler i grundpakkerne, der er kun de kanaler du finder ved både Canal digital og Viasat.

Nu har TDC en så stor str så hvis de stamper i jorden så er jeg ret sikker på de kan få en pakke som de vil, selv fra viasat...

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

miela1 du må have overset noget for der er 6stk TV1000 kanaler i Viasatpakken

http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=p_shop_tv_kanal_vp

Mvh

Kim

Omdømme 3

Hej, KsNa.

Ja du har ret, jeg skal nok have briller, ellers skal jeg bare bruge dem jeg har.Overrasket humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)