Kun se 1 HD kanal ad gangen??!!

Kan det virkeligt være rigtigt i denne moderne verden - og med flere og flere HD kanaler på boksen, AT MAN KUN KAN SE 1 HD KANAL AD GANGEN???

Hvis jeg optager et HD program, så kan jeg ikke samtidigt se et andet program i HD! Eller hvis jeg ser HD program i stuen, så kan ungerne ikke se HD fjernsyn på børneværelset på den dyre ektraboks jeg lejer...

Kom nu ind i kampen, TDC. Jeg er altid blevet belært med, at kvalitet koster og det dyreste som regel også er det bedste. Men med TDC er det jo nærmest omvendt... Hvad f.... skal jeg betale alle de penge for når jeg ikke kan bruge det?

Thomas...

7 Kommentarer

Hej Jensen67.

Umildbart lyder det som du ikke har nok sessioner tilgængelige, eller nok hastighed på din forbindelse.

Sessionsforklaring:

• 1 session kan bruges til at se et program eller optage et program.
  • 2 sessioner kan bruges til at se et HD program eller se et program og optage et program samtidig.
  • Multiroom bruger 1 session pr tv boks.
  • man kan max. have 4 sessioner.
  • Hvis alle tv sessioner er i brug, skal man enten slukke en STB, stoppe en optagelse eller skifte fra en HD kanal.
Så jeg syntes du skal kontakte os på 70703030 for at hører hvor mange sessioner du har tilgængelige, eller om du har hastighed nok.

Håber dette kan give en lille forståelse af det, selvom det er svært at forklare over her.Glad humørikon Ellers spørger du bare løs.!

Hej Daniel.

Dit svar lyder ganske fornuftigt og jeg vil naturligvis ringe til jer.

Men viser det sig, at jeg har et ringere produkt end andre, så skal man vel have det at vide og prisen skulle være derefter.

Jeg ser frem til at komme til bunds i dette...

Thomas...
Hej Jensen67,

Nu er det svært at vide hvilke produkter du har og betaler for, men vil anbefale at tage fat i os for at finde en løsning.

Jeg har HomeTrio med fuld blæs på alle pakker og tillæg...
oki, men nu mente jeg mere sessions/hastighedsmæssigt.

Hej Daniel,

Jeg har samme problem som Thomas.

Min linie på 40 mbit burde let kunne håndtere 2 HD signaler på samme tid.

Nu har jeg 3 gange ringet til 70703030 for at få en ekstra HD session.

- Første gang fik jeg at vide, at det ville være på plads 3/5 (endnu ikke sket).

- Anden gang fik at vide, at jeg skulle snakke med kundeservice for at få det fikset.

- Tredie gang fik jeg at vide, at Home Trio produktet ikke understøtter 2 HD kanaler ad gangen, uanset båndbredde (men at der arbejdes på det).

Hvor ligger sandheden? Jeg synes ikke, jeg får meget ud af at ringe 70703030 - og så god er vente-musikken heller ikke...

Mvh. Jacob

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa

Det er endnu ikke muligt at se/optage mere end 1 HD-kanal ad gangen.

Og det er også kun muligt at se 1 SD-kanal per HD-session.

Så lige nu arbejder vi på, at det skal være muligt at se 2 SD-kanaler per HD-session, samt at det skal være muligt at få mere end 1 HD-session.

Dette er ikke noget jeg har en tidshorisont på, og derfor tør jeg ikke begynde at nævne datoer for hvornår det bliver muligt.

Vh.

Rasmus - TDC

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)