Kort i iPhone4.

Når jeg trykker på KORT på min iPhone - og trykker på AKTUEL LOKALITET - så ender jeg jeg ofte på

LaFayette Street i en by i staten Louisiana - hvordan kan det være? Jeg har hørt at telefonen  måske er produceret der! Hvordan kan jeg fjerne denne lokalitet fra min tlf.

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Hej severino.

iPhonen bliver produceret i Kina så nej det kan ikke være det. 

Har du prøvet at skrive en adresse i selve navigations delen af Google Maps eller søge på en adresse?

Jeg har nemlig oplevet næsten det samme bare min den målte omkring 30 km ved siden af der hvor jeg opholdt mig.

Nogle gange kan det være en lille ting der skal indstilles :-) 

Hej mobilnørd,

godt at der er folk som dig!!  Jeg har  prøvet det - men næste gang jeg åbner "fiser" den over til Lafayette igen. Men den gør det selvfølgelig ikke hver gang! Det har ikke den store praktiske betydning når den gør det når jeg er hjemme - men det er nu lidt mystisk!

mvh Severino

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Hej severino.

Jeg takker mange gange for de rosende ord.

Jeg har lige testet min android kasse og den siger at jeg i skrivende stund er på motorvejen på vej mod Hirtshals :-/ hvilket vil sige ifølge Google Maps at jeg sidder midt på motorvejen og skriver dette indlæg hehe.

Nogle gange kan GMaps godt være noget underlig Dog sker det heller ikke så tit, men surt alligevel Blinkende humørikon

Jeg ved ikke om du kender Googles applikation Latitude?

Det virker faktisk på samme måde som GMaps, det fik mit problem til at forsvinde på æblekassen Meget glad humørikon

Det kan jeg KLART anbefale at du finder i AppStore og det koster gratis Meget glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)