Korrekt opsætning af mit adgangspunkt på min mobil - HTC Wildfire

Jeg har et problem der er ved at drive mig til vanvid med min mobil tlf.

Det er en HTC Wildfire og jeg har abonnement ved TDC.

Når jeg bruger internetet i den virker den fint hvis jeg kører med WIFI slået til - men slår jeg det fra og skal have den til kun at køre på det mobile netværk (sådan skal det være hvis jeg skal på TDC play eller youtube) så vil den ikke logge ordentligt på det mobile netværk og så kommer den og siger, at jeg skal sikre mig, at mit adgangspunkt er sat til "TDC WAP 3G+GRPS" men sådan en opsætning kan jeg slet ikke finde - hverken på mobilen eller herinde under TDC's hjælpe funktion. Mit Adgangspunkt hedder "TDC internet" og jeg har været inde og chekke om alle punkter er udfyldt som vejledningen siger de skal være og det er de. Den siger også at jeg desværre ikke kan få adgang til TDC Play da de ikke kan identificere mit telefonnummer - dette ved jeg ikke hvordan jeg skal checke. Er der nogle som har nogle gode ideer så mangler jeg dem virkelig meget.

1 Kommentar

Har været i en TDC butik - de har ordnet det for mig - der var noget galt med min opsætning, men ved ikke helt hvad det var. Nu virker det hele som det skal.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)