Svar

Konvertering fra F-stik til RJ45

Jeg er flyttet til en ny bopæl, hvor bredbånbsforbindelsen er baseret på et udtag med F-stik. Jeg har et eksisterende router/modem type Thomson TWG870TS, der passer til F-stik udbudt via Stofa. Nu vil gerne videreføre mit TDC-bredbånd.

På det Sagem F 3504 router/modem jeg har fra den tidligere bopæl er der ikke F-stik tilslutning. Hvad er mulighederne? [i]

icon

Bedste svar af droid 30 november 2012, 16:53

Sofuskrølben skrev:
Bærelinien er flyttet fra den gamle adresse til den nye adresse.

Så må du finde et telefonstik på den nye adresse. Du kommer aldrig, under nogen omstændigheder, til at at få f-stikket til at virke med en TDC-Homebox. Skal du bruge Homeboxen bliver du nødt til at finde et telefonstik.

Se original

3 Kommentarer

Som udgangspunkt kan du ikke sætte dit eget modem til. Du kan kun sætte et modem til som din udbyder har givet/sendt, da de fastlåser modemets Mac-kode til din bopæl eller IP!

Tak for svaret, jeg tror ikke jeg fik nævnt at der er tilknyttet et abonnement til omtalte TDC modem. Bærelinien er flyttet fra den gamle adresse til den nye adresse.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

Sofuskrølben skrev:
Bærelinien er flyttet fra den gamle adresse til den nye adresse.

Så må du finde et telefonstik på den nye adresse. Du kommer aldrig, under nogen omstændigheder, til at at få f-stikket til at virke med en TDC-Homebox. Skal du bruge Homeboxen bliver du nødt til at finde et telefonstik.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)