Kontroller TDC PLAY APP via bluetooth?

Hej

Jeg nyder at bruge mit trådløse bluetooth headset til at lytte til musik via jeres app, men jeg savner muligheden for at bruge knapperne på mit headset til at skifte nummer i min playliste. Er det en funktionalitet i overvejer at indføre eller er det mig der har overset noget?

6 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Dan_E_P har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Bluetooth,

Jeg vil gerne bringe dit forslag videre. Jeg ved ikke om det er muligt eller ej, men det skader ikke at sende feedback'en afsted. Kan du fortælle mig hvilken model dit headset er? Jeg ved ikke om programmørerne skal bruge det, eller om der er en standard indenfor bluetooth headsets, men det skader ikke at have det med.

Det er et plantronics headset, men burde være en standard kommando som det afsender til telefonen.
Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Dan_E_P har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Bluetooth,

Super, jeg sørger for at sende det videre. Det er uvist om jeg får svar når/hvis det går live, men jeg vil foreslå dig at kigge efter listen af opdateringer til app'en.

Samme funktion mangler når app bruges i bilen, via bluetooth.. Stort ønske at kunne gå frem i playliste

Jeg har samme problem når jeg bruger TDC PLAY play på min samsung s4 mini. Jeg har opdateret til seneste PLAY version og problemet med at sende kommandoer efter tlf. er gået i dvale eksisterer stadig. Det virker fint med next og back mens tlf. er aktiv, men så snart den går i dvale virker det ikke hverken på mit bluetooth headset eller i bilen? Virker fint på både spotify og rdio.

TDC gik jo forrest med kampagnen om ikke at tale i håndholdt tlf. mens man kører bil, så må denne fejl også have fokus så man kan holde begge hænder på rattet hvis man ønsker at skifte til næste sang på playlisten frem for at skulle låse sin tlf. op først for så at kunne skifte til næste sang. Ikke optimalt og frem for alt ikke godt for trafik sikkerheden Overrasket humørikon)

Dette er sådan set stadigvæk et issue. Der er ikke kommet noget med de seneste opdateringer og det er ærgeligt for jeg bruger TDC Play dagligt og især når jeg køre bil. Det at kunne styre via bluetoth control, enten i bilen eller via headset, er et must have!

Det skal tilføjes at på min iPad mini der fungere det fint og helt automatisk når jeg kobler den til mit anlæg i bilen. Men når det er på min Samsung Galaxy S3 4G, så læser TDC Play ikke kommandoen. Mine andre players på mobilen modtager dem fint, så det er ikke forbindelsen fra mobil til udstyr.

/Martin

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P