Kontonummer

Hej, jeg har fået 2 regninger med 2 forskellige kontonumre. Når jeg skal oprettes i Selvbetjening, skal jeg angive tlf. nr., samt kontonr. men der er ingen af dem der virker. Hvad hunden gør man så?

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Det er et godt spørgsmål, men prøv bare for en sikkerheds skyld at kikke på dette link: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=25240

Ellers må du lige komme med lidt flere oplysninger om hvad det er for nogle regninger det drejer sig om, og hvilke abonnementer du vil tilmelde.

Hej igen,

tak for hurtigt svar. Det er her inde jeg har indtastet mit tlf. og så prøvet med begge kontonumre, men den vil ikke acceptere dem. Siger bare at enten er tlf. EM (hvad det så end er) eller kontonummer ikke er korrekt. Jeg har bredbåndstelefoni. Siger det dig noget?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen

Mystisk, ja men jeg kan jo ikke se hvad du gør.

Øverst her på siden klik på "Mit TDC" og derefter selvbetjening. Så vil der fremkomme hvor du kan tilmelde dit abonnement til selvbetjening det klikker du på og så kan du oprette adgang til selvbetjening med tlf. nummer og kontonummer og så ellers klikke dig videre.

Men prøv først at klikke på det link jeg angav i mit forrige svar, så vil du få vist anvisningen. Prøv også, hvis du stadigvæk har ordrebekræftelsen fra da du bestilte dit abonnement, at kikke på den, der står også nogle oplysninger om det 8-cifrede ip-telefoninummer eller EM-nummer. Hvis du følger anvisningerne skulle det da gerne lykkedes for dig.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg vil sige, indtast dit telefonnummer i stedet, og så prøv med begge kontonumre. (ikke EM-nummeret)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)