Svar

konto ikke tilgængelig

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hej

Har en Home Trio med 4 sessioner masser af bredbånd osv.

fint

Hoved-TDC-delen (tuneren med optager) vil ikke i gang. Den skriver: KONTO IKKE TILGÆNGELIG

de andre sessioner kører fint

har resat modem på resatknappen i 35 sek.

har fjernet strømstik til tuner - ventet 40 sek

har tændt slukket flere gange

og klokken er naturligvis over 20.00

shit

hvorfor vrker de andre sessioner men bare ikke hovedsessionen (optagedelen)

1: Harddisken er ikke fuld

2: sessionen forsvandt mens jeg spiste mad

3: har flyttet rundt på div. stik på switchboksen

intet hjælper

icon

Bedste svar af Martin12 8 september 2010, 12:11

Hej alle,

Tak fordi, I deler jeres oplevelser omkring TDC TV, her på forum.

Som Ravinther flot beskriver, er det måden man nulstiller sin digitalmodtager. Dette løser mange klientfejl på TDC TV. I kan se vejledningen her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=19391

Der kan forekomme forskellige fejl på TDC TV, og vi har flere vejledninger, til hvordan man selv kan løse dem. Se oversigten her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=24017&dogtag=p_help_tv_fh

Kommer man ud for, man ikke kan få sit TDC TV i gang igen, kan det være ledningsvejen er ramt. I dette tilfælde vil jeg henvise til Hotline på 80 80 80 47, som vil fejlsøge. I kan se åbningstider her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_kon_tv

Venlig hilsen

TDC Moderator

Martin alias strellev

[u][/u]

Se original

22 Kommentarer

Jeg har samme fejl her

Det startede med ekstra boksen. Da det ikke hjalp med at tænde slukke og nulstille den, så slukkede jeg for tdc home boksen, med det resultat at da den kom op at køre igen så virkede ingen af mine modtagere.

Og ja selvfølgelig efter kl. 20 - og der er US open i tennis - det er krise her i huset.

Kom til at tænke på hvor i landet er du?

Jeg bor på Nordfyn(Otterup) - kan det være en lokal fejl mon?

Jeg har samme problem...Hovedboxen virker ikke, men de andre gør...Begyndte kvart i ni...og jeg bor på Sjælland...

SKRIV hvis I finder en løsning...

Jeg har også det problem.... "konto ikke tilgængelig"

Jeg er fra midtjylland....

Mit internet virker.  Gør Jeres også det??

Samme problem. Stevns

Ja både internet og telefoni virker her (har dog ikke ip-telenfoni, men fastnet)

Samme problem her - har Trio - internet og telefon virker - men "konto ikke tilgængelig" på TV....

Aabenraa i Sønderjylland her.....

Hej,

Ja her er det samme galt. tvboxen kan ikke få forbindelse der kommer kun skærmbilledet med TDC TV frem og tunerboxen prøver hele tiden at genstarte.  Fejlen begyndte vist ved 20 tiden.

Og her er også krise..... havde lige sat mig til rette i sofaen for at skulle se nye afsnit af Desperate housewifes... så nu er jeg en desperat housewife....Æv Æv Æv

Fej på tdc tv igen......med forbindelsen. Og ja det startede selvfølgelig efter kl. 20!!!!!

Havde glædet mig hele ugen til nye afsnit..

Jeg bor i Midtjylland, er der andre her der heller ikke kan se tdc tv???

Der ser ikke ud til at være nogle driftsforstyrrelser indberettet...

Samme problem - Skive

Så kom TV i Aabenraa Sønderjylland - yes.... ;-)

Så kører det igen på Stevns.

Jeg gjorde sådan her:

1. Tænd på tænd/sluk-knappen bagpå digitalmodtageren. Vent 20 sekunder. Sluk derefter og vent 20 sekunder.
  2. Gentag det tre gange.
  3. Fjerde gang du tænder, hentes klientsoftwaren igen. 
Digitalmodtageren beholder dine optagelser og indstillinger efter en nulstilling.

Mit virker også igen...vupti..helt af sig selv...så sikkert en stor bommert fejl fra forbindelses-stedet..

Sjælland

Heller ingen TV her Taastrup-Sjælland

Det virker også her på Nordfyn igen.

Slukkede bare for modtageren og tændte igen, så var den der.

vi har haft samme problem... men tvet er kommet tilbage af sige selv igen nu.... kruså

yes - så har vi TV igen

Venter stadig...

Har tændt og slukket mange gange imellemtiden.  Virker stadig ikke, Silkeborg, Midtjylland

suk.... og Desperate housewifes er forlængst slut.....Skuffet!!

Men godt for alle jer hvor det nu virkerBlinkende humørikon

Tror du skal prøve at slukke helt for din boks (på vippekontakten på bagsiden). Det burde virke Glad humørikon

ha, ha den har jeg ikke hørt førMeget glad humørikon altså den med kaos...

Tak for hjælp, desværre det hjælper ikke at slukke helt for boxen. Det er det, jeg har prøvet hele tiden ved at tage al strømmen, pga jeg har et rigtig fint multi tv reol til alle apparaterne... eneste hage er at ledningerne er for korte til at tage boxen ud forfra og bag på reolen er det meget svært at komme til når det hele er sat på plads. Derfor i et tilfælde som nu er det nemmeste at slukke helt på stikkontakten og tælle til 30.  

Håber det så vil virke i morgen igen. God aften...

Hej

Jeg har Trio + 1 multiroom box..

Oplevede samme fejl med "konto ikke tilgængelig, forlad klient"..

Jeg har fået billede på skærmen ved at gøre følgende..

Slukket på bagsiden af digital modtageren(tv boxen) og tændte igen. Da mit tv vidste tre prikker slukkede jeg selv samme sted bagpå og tændte igen, fortsatte med dette og efter 4 forsøg kom et tandhjul.

Boxen downloader ny software og vupti så var der tv, og har stadigvæk mine optagelser.

Mvh

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej alle,

Tak fordi, I deler jeres oplevelser omkring TDC TV, her på forum.

Som Ravinther flot beskriver, er det måden man nulstiller sin digitalmodtager. Dette løser mange klientfejl på TDC TV. I kan se vejledningen her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=19391

Der kan forekomme forskellige fejl på TDC TV, og vi har flere vejledninger, til hvordan man selv kan løse dem. Se oversigten her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=24017&dogtag=p_help_tv_fh

Kommer man ud for, man ikke kan få sit TDC TV i gang igen, kan det være ledningsvejen er ramt. I dette tilfælde vil jeg henvise til Hotline på 80 80 80 47, som vil fejlsøge. I kan se åbningstider her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_kon_tv

Venlig hilsen

TDC Moderator

Martin alias strellev

[u][/u]
Samme problem her - også efter at have fuldt diverse guides-

Odense her... Startede i øvrigt samme dag, samme tidspunkt som de fleste her-..

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)