kontaktkartotek, 2 emailadresser

1. Mit e-mailkartotek har "vendt bunden i vejret", så "Y" og "ø" står øverst og "a" og "b" nederst. Hvordan får jeg vendt rigtigt?

2. Jeg har to e-mailadresser men vil gerne af med den ene. Hvordan får jeg eksporteret indholdet derfra over i den, jeg vil beholde?

s.u.

p.fh. tak

Jørgen Tronborg

3 Kommentarer

Hej Jørgen

1) I mit adressekartoktek, står der allerøverst: Navn - E-mail - Fra - Firma - Fødselsdag.

Klik på "Navn" og navnene står i rigtig rækkefølge. Du kan faktisk sortere alle mapper der viser detaljer, på den måde.

2) Er de begge to tdc-mailadresser?

Hej, Maja.

Det står der ikke på min. Jeg har ikke gjort noget, så jeg ved ikke, hvad der er sket, men nu står de i den rigtige orden.

Jeg kunne heller ikke finde "min profil", men det er jo ligegyldigt nu.

Kan det skyldes, at jeg først er blevet TDC-kunde i dag (tidl. YouSee)?

Men tak for hjælpen.

Jørgen Tronborg

Hej igen

Jeg ved ikke om det er fordi du lige har skiftet. Jeg har muligheden både i yousee-, tdc-webmail og windows live mail.

I stifindervinduer med detaljevisninger, har man samme mulighed, med at sortere indhold i en mappe. Peklik røv at åbne en mappe med dokumenter. Højreklik i tomt område. Klik på "Vis" - "detaljer". Herefter vil du kunne se en bjælke øverst i din mappe med sorteringsmuligheder. For at komme tilbage til store ikoner:  Højreklik "vis" - "store ikoner".

Hvis du bruger webmails adresse bog har du mulihgheden for at sortere stigende og faldende enter ved navmn eller ved adresse. Jeg sætter et billede, så du kan se hvad jeg mener. 

God weekendGlad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P