Kontakt til TDC

• 007
  • 0 kommentarer
Nu har jeg siddet i 20 minutter og prøvet at komme igennem til TDC for at stille et spørgsmål om en kampagne som TDC lancerede i september, hvor man kunne få 20MBit bredbånd uden at betale mere.

Man kan ikke komme igennem på telefonen, kampagnen er ikke blevet gennemført for mit vedkommende til trods for at jeg meldte mig og når jeg så sidder og kigger på TDC's hjemmeside efter en e-mail adresse man kan skrive til så kan jeg ikke finde nogen adresse.

Er der nogen der har gode råd - udover at skifte til et andet teleselskab?

15 Kommentarer

Hej 007

Har samme oplevelse. Udsættelse på udsættelse.

Hvis du finder en løsning hører vi gerne.

For nogle år siden var der en mail-adr. hvor man man bare skrev og spurgte. Derefter kom der et fint svar. I dag har jeg brug for en oplysning som kun tdc kan give mig. MEN DER ER SGU INGEN STEDER AT SKRIVE TIL.  HJÆLP .....

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Jesper12 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Alle

Mange tak for jeres indlæg på TDC Forum.

Jeg vil meget gerne forsøge at hjælpe jer. Da vi har været ramt af en teknisk fejl i forbindelse med gratis opgraderinger, er mange af de allerede indtastet oplysninger gået tabt.

Så, 007, jeg vil opfordre dig til at gå ind på nedenstående link og tilmelde dig igen. Herefter vil din linje, hvis det er muligt, blive opgraderet.

http://privat.tdc.dk/form/?id=455

Hvis du har yderligere spørgsmål, hører jeg naturligvis gladelig fra dig igen.

Jeg siger bare : BULL-SHIT .  Det virker ikke. Giv os en adr. vi kan skrive til. vh søren palm

( emil 2313 )  Min router falder ud flere gange pr. dag .  ca. 3-5  min.  af gangen . vh søren  .

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej emil2313,

Jeg ved ikke noget om alt det med opgradiring og alt det.

men jeg ved at vi er mange bruger på forum der forsøger at holde et ortnligt sprog på forum, og det vil jeg sige ikke at du gør, så prøv at skrive i et orntligt sprog.

det er faktisk meget nemt at kontakte TDC man skal bare ringe på det rigtige tidspunkt.

org.gif

http://privat.tdc.dk/kontakt/, linkt til hvilke telefon nr du skal ringe til

I forhold til hvor irriterende det er ikke at kunne komme i kontakt med tdc , er det et

pænt sptog jeg bruger. Du henviser til tlf. ... Kunne du ikke give os en mail- adr. ? vh

Jeg har hverken tid eller råd til gang på gang til at vente 10 min. på at telefonen IKKE bliver besvaret !

Jeg er ellers meget tilfreds med TDC , men har ALDRIG haft problemer før.

Nu kunne jeg godt tænke mig at vide hvad der kan gøres når routeren klikker

og falder ud ca. med 1 times mellemrum og er uden forbindelse i ca. 3 minutter.

KAN NOGE SVARE MIG PÅ DET ?  vh

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Jesper12 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Søren

Tak for dit indlæg på TDC Forum og velkommen til i øvrigt.

Først vil jeg gerne henvise til punkt 5. under vores retningslinjer for brug af TDC Forum. Du kan læse indlægget nedenfor.

/t5/Retningslinjer-for-brug-af-TDC/Takt-og-tone-p%C3%A5-TDC-Forum/td-p/12

Jeg vil meget gerne forsøge at hjælpe dig. Først vil jeg fastslå, at linket som jeg har postet tidligere i denne tråd, er den eneste mulighed, da vi mangler oplysningerne til de pågældende opgraderinger.

Hvad angår din egen router. Jeg skal bruge nogle flere oplysninger, for at kunne lave et mere konkret svar til dig. Er det vores HomeBox du har eller er det din egen indkøbte router? Får den selv forbindelse til internettet igen uden indgriben fra din side?

Hvis du har spørgsmål til ovenstående så hører jeg gladelig fra dig igen.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Forvent da ingen hjælp her....

Sidst tog det mig over 20 minutter at komme igennem. Så foreslog "rådgiveren" at jeg skulle tegne et VIP service abonnement. Der skulle jeg få et andet tlf. nr. at komme igennem på. Hvis de hjælper på standard service - hvorfor skulle man så tegne et VIP abonnement? I det øvrigt tegnede jeg det - men har aldrig fået det lovede telefonnummer. Og så er jeg jo lige vidt.... Svindel.... 

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg vil gerne lige undskylde, jeg skulle måske ikke have skrevet,

"men jeg ved at vi er mange bruger på forum der forsøger at holde et ortnligt sprog på forum, og det vil jeg sige ikke at du gør, så prøv at skrive i et orntligt sprog."

Men have henvendt mig til en TDC Forum Moderator, og repoteret det som et stødene indlæg.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Dette er nu en meget gammel tråd, og håber så inderligt, at du i sin tid fik fikset dit problem.

Ellers kan jeg nu oplyse om, at det ENDELIGT er muligt at skrive til TDC.

----

1) gå til tdc.dk/kontakt

2) vælg kategori -> tryk på "kontakt" under den valgte kategori

3) gå til den nederste del af siden og tryk på "Skriv til TDC"

4) Vælg de forskellige muligheder der nu passer bedst til DIT problem / spørgsmål

5) Skriv beskeden og tryk på "Send"

Hej,

Det er muligt, at skrive til kundeservice for privatkunder via e-mail-adressen:
xxxx@xxx.xx
.

Jeg har efterlyst en e-mail-adresse til Hotline, men de har ingen - virkelig for dårligt!!!

Visse ting er nemmere at sende via e-mail, end at bruge tid via telefonen (eksempelvis spørgsmål, der ikke er så vigtige så svar behøves her og nu).

Hvis nogle ligger inde med en e-mail-adresse til Hotline vil det være super - det samme med regningsservice.

/ Boholdt

Redigeret af Stefan 251016 - fjernet mailadresse, da den ikke bruges længere. Alternativt kan man bruge følgende link.

https://kundeservice.yousee.dk/kontakt
Hmmm jeg har ingen mail til hverken eller. Men jeg ved at i butikken kan de som regel hjælpe en del. Ellers har de en telefon stående med hurtiglinje til både regningsservice og hotline. Jeg kom ret hurtigt igennem til regningsservice dernede. Men det er altså gratis at ringe til dem hjemmefra, vil jeg lige indskyde.

MVH

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MacGyver har modtaget fra andre medlemmer.

Hej.

Da jeg kan se, at denne tråd omhandler en email til at kontakte TDC ang. tv, har jeg flg forslag.

Gå ind på denne side, og kontakt TDC via email:

http://kundeservice.tdc.dk/kontakt/?site=privat&area=Tv

da du der vil kunne skrive til TDC via mail.

Flg. er fra denne side:

"Send en mail til TDC

På denne side kan du skrive til TDC."

Håber, at dette løser dit problem.

Mvh

MacGyver

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(