Kontakt til TDC!!!

• 0 kommentarer
Hvad skal jeg gøre for at komme i kontakt med TDC????

Der er ingen af TDC`s telefoner der er bemandet....jeg har forsøgt flere gange af halve timer og man har kun noget "larm" i ørene...man kan ikke finde en mailadresse til TDC.....der er en uoverskuelig hjemmeside, som kun IT folk kan finde rundt i.

Jeg har blot brug for noget hjælp....men det er ikke muligt hos TDC.

Og nu bliver denne besked sansynligvis cencureret

Jeg vil så hermed meddele at min opsigelse af abonnoment vil komme med et anbefalet brev.

Med Venlig hilsen

6 Kommentarer

Hej OleH

Velkommen til TDC-forum. Jeg er også en kunde og jeg vil godt svare dig.

Jeg forstår godt at det kan være irriterende ikke at kunne få kontakt. Jeg er bestemt ikke nogen IT_nørd men jeg har kikket neders på siden. Der står "kontakt". Her er linket: http://tdc.dk/kontakt/

Jeg har fundet en anden side, som du måske kan bruge. Du siger du har ventet ved  telefonen. Jeg har fundet en side hvor du kan bestille en opringning. Formularen er ens på alle sider, så mon ikke den kan bruges til det du vil have kontakt for. http://privat.tdc.dk/bestil/?addons=viasat

Jeg kan ikke rigtig forstå, hvorfor du mener at du bliver cencureret væk? TDC-forum er jo netop til os kunder, så vi kan hjælpe hinanden. Jeg hører ihvertfald gerne fra dig igen. Glad humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, Jeg vil godt kommentere det med censur.

det er noget der til tider har været noget uro omkring, forde folk tror de bliver censureret, men det gør man ikke her på forum, hvis du går over stregen for hvad du må og ikke må får de en besked fra en moderator om at de helst ikke ser du gør det igen, og hvis du så bliver ved og du er gået tilstrekligt over stregen bilver du bortvist i 14 dage, men det sker kun hvis du er gået rigtig langt over stregen.

Moderatore kan godt finde på at rediger i dit indlæg ex. hvis man har skrevet sin mail adresse ex minMail@itlime.dk vil så blive rettet til xxxx@itlime.dk, men det er ikke for at censurere. "for god ordens skyld så findes den email jeg referer til ikke"

det eneste tidspunk jeg har set noget der måske kan line censur er ved reklamer, da TDC ikke vil have at der bliver reklameret på forum. og det er vel også ok,

men alt i alt er der rimlig lange tøjler for hvad du må og ikke må på forum. og så længe mman opføre sig anstendigt er der ikke noget at bekrymre sig om.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jeps-92 har modtaget fra andre medlemmer.

Tja, nu skriver du dit indlæg i et forum, hvor det netop er meningen, at du kan få hjælp.

Desværre skriver du ikke, hvad det er for et problem. du har som udgangspunkt.

Du skriver kun om det afledte problem, at du ikke kan komme i kontakt med TDC

Prøv at skriv, hvad det er for et problem, du gerne vil have TDC til at hjælpe dig med.

Det var da rart at få lidt respons....jeg ønsker at opsige mit abonnemet på bredbånd....og hvergang jeg har forsøgt at komme igennem til jer, bliver jeg "holdt ude" ved det at i simpelthen ikke tager telefonen når man ringer til jer....hvergang med den dårlige undskyldning at i har travlt og at alle er optaget....så ansæt dog nogele flere medarbejdere!!!!.....rigtig dårlig service....har sågar prøvet at blive hængende på i næsten 3 kvarter.....kan ikke være meningen.....og det er selv om man har tastet sig ind på at man vil opsige et produkt....da har i også travlt....der må være rigtig mange der vil opsige sit abonnement hos jer siden man skal vente så længe på en medarbejder.

Jeg har d.d. sendt jer et rekommanderet brev med min opsigelse, hvilket så også har kostet mig en masse penge....

Men kan da prøve her også:

Jeg ønsker at opsige mit bredbåndsabonnement 31/12-2010 på adressen Xxxxxxxvej 90, 5xx4 Xxxxxxxx

Mit navn er Oxx Hxxxxx   TDC kontonr.: xxx xxx xxx

Hej OleH

Du har skrevet meget personlige oplysninger i et offentligt indlæg. For din sikkerheds skyld, har jeg krydset dem ud. Vi ønsker ikke at forum bliver for interessant for udenlandske tjenester, som har webcrawlere til at krype rundt og "høste" disse oplysninger.

Så for at sikre dig og forum. Jeg har selvfølgelig sikret oplysningerne.

Du er meget velkommen til at skrive dine personlige oplysninger ind i din profil. Man skal nemlig være logget ind, for at se dine oplysninger der.

Hilsen

Patrick, moderator af dette forum

Hej OleH

Jeg kan forstå på dig at du er meget vred, men hvorfor er du vred på andre kunder i TDC?

Vi prøver jo bare at hjælpe.

Jeg er skuffet over at blive jordet, i min fritid,  bare fordi jeg ønsker at hjælpe andre.Trist humørikon

Så kan jeg ligesågodt på på arbejde og passe mit jop som husassistent.

Nå, men det må du jo så selv om. Jeg syntes livet er for kort til at være sur.

Jeg stopper mine indlæg i denne tråd, snupper en kop kaffe og ser om andre værdsætter min hjælp.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Ole,

Nu ved jeg ikke helt hvad din begrundelse er for at være sur, men det må du om da det ikke er noget jeg vil blande mig i, men jeg vil godt lige komme med en kommentar til dit indlæg.

Jeg er ikke sikker men tor du helt har misforstået meningen med et Kunde til kunde forum, det er ikke meningen at du skal skrive til TDC men det er et sted hvor du kan få hjælp til at finde en løsning til dit problem. der for bliver jeg som en bruger af forum, lidt kedaf det når du sådan efter vi har prøvet at hjælpe dig med dit problem, skriver sådan et indlæg som om at det er os bruger/TDC Kunder der er skyld i at du ikke kan opsige dit abonnement.

Du har naturligt vist læst at det er et kunde til kunde forum. derfor er det ikke TDC der læser dine indlæg men bare andre TDC Kunder.

Hvis du vil Klage over TDC, kan dette gøres på http://tdc.dk/kontakt/klage/.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)