kontakt til mail administatorerne?

nogen der har en god ide til hvordan jeg kommer i kontakt med folkene der styrer mail serveren? jeg har igennem 4 år forsøgt at få min mailboks oprettet igen efter den blev slettet under flytning af min forbindelse. Dette har været gjort gennem et utal af opkald til kundeservice som hver gang lover at de sender besked til mailfolkene om at det skal fikses og lige lidt sker der..

nu fandt jeg selv en mailadresse til dem ( postmaster@post.tele.dk stod angivet på den supportside på tdc.dk) men uanset hvilken mailkonto jeg sender fra, så nægter den adresse at modtage mine mails..

jeg har efterhånden opgivet at få min tdc mail til at virke igen, men da jeg står og skal bruge den præcise adresse til at modtage et kodeord jeg har glemt, er jeg nød til at få skidtet til at virke igen..

nogen gode ideer??

en lille sidenota: er det normalt at gamle kunder ikke får glæde af prissænkninger på bredbånd? jeg giver næsten 500kr om måneden for en 15/1 forbindelse ( 434 + 50kr for fast ip ) hvor man som nykunde kan få en 20/1 til 348kr om måneden.

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Svar slettet af bruger. FN

Hej zeffez

Velkommen til TDC-forum. Jeg vil godt prøve at give et bud.

Jeg har forstået dit spørgs mål sådan:

Du ved hvad din mailadresse hedder, men du kan ikke huske dit password, som du skal bruge til dit postprogram på din pc?

Da du allerede er på forum, skal du bruge det pasword til at komme ind på følgendende:

MIT TDC > mail > instillinger > password.

Skriv et nyt pasword og gentag det.

Det er første gang jeg råder i dette spørgsmål, så jeg er spændt på om det virker.Blinkende humørikon

Hovsa FN kom først, men det kan jo være du også kan bruge mit.

Jeg har iøvrigt en gang ringet til kundeservise, fordi jeg også ville have det godt tilbud. Der var ingen problemer. Jeg fik også det gode tilbud. Prøv at ringe til dem, for at høre.

Redigeret tilført:

Jeg har lige set du også har skrevet noget om lukket/slettet mail. Derfor har jeg fumdet denne tråd, hvor du måske kan bruge miela1's svar. /t5/Mit-TDC/Fortryde-afmelding-af-mail/td-p/14381

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Det er da noget af et problem du er rendt ind i her.

Du skal henvende dig til TDC support og så bede dem om at undersøge problemet grundigt og evt. hvis det er fordi din mailboks er blevet slettet af TDC under flytning, at give mulighed for at genoprette mailboks og evt. sende et nyt password til mail, så du får mulighed for at oprette mailboks igen på normal vis. Det tyder nemlig på at det nok er der problemet ligger, og så må TDC kunne nulstille din mailtilknytning på en måde, så du får mulighed for at foretage oprettelsen igen. Ud fra din beskrivelse ser det ud til at det er TDC der har lavet en fejl, og så må de seriøst hjælpe dig med at få oprettet eller give dig mulighed for at genoprette din mailboks, således at du også kan oprette en normal postkonto i et postprogram/mailklient, så du igen kan bruge din mailadresse.

Jeg båber da at du får styr på problemet, og ud fra hvad du oplyser er det hvad jeg lige nu kan foreslå dig.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)