Kontakt til Hotline

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Alle

Der kan desværre i øjeblikket forekomme lang ventetid, på at komme igennem til Hotline pga. det massive smeltevand som i disse dage trækker i jorden og dermed når ned i vores kabler.

Det beklager vi rigtigt mange gange, vi arbejder på højtryk for at svare telefonerne.

Ønsker du at fejlmelde din forbindelse, er du velkommen til at benytte denne fejlmeldings formular:

http://kundeservice.tdc.dk/kontakt-privat

Vi vil efterfølgende kontakte dig hurtigst muligt.

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

6 Kommentarer

Nu har jeg igennem længere tid prøvet at kontakte kundeservice fordi jeg ønsker at opsige mit bredbånd.

jeg har flere gange ventet i op til to timer uden at blive betjent. synes sq godt nok det er for dårligt, og er bestemt ikke noget godt billede af tdc udadtil. dette vil jo blot gøre at jeg på ingen måde kan anbefale tdc til nogen, men tværtimod fraråde andre at oprette tdc som leverandør.

og jeg nægter at betale for flere måneder blot fordi i ikke betjener jeres kunder tids nok til at vi kan nå at opsige i tide, nu har jeg prøvet siden starten af januar at jeg ønsker mit abo opsagt sidst i februar, og vi er snart i slutningen af januar. nu er det stop, jeg nægter at betale for marts også bare fordi i ikke kan finde ud af at leve op til at betjene jeres kunder.

så nu beder jeg jer venligst at kontakte mig på de oplysninger jeg har indtatstet inden klagen ryger videre.

møjn her..

ved ikke om det er det rigtige sted at spæger men jeg prøver.

jeg har mobilnet til pc og normalt køre det 100 % ok. men nu er det begyndt at drille... det skifter net til noget der hedder "EDGE" hvad er det og hvorfor gør det det

Kom hjem torsdag aften. fra ouh. og ville se tv men det kunne jeg ikke ring mig venligst op så problemet bliver løst. på forhånd tak

Hej Djpatycrew.

Da du llige har registreret dig, er du selvfølgelig også bekendt med at det er et forum hvor man er anonym og hvor tdc-kunder hjælper hinanden med TDC's produkter, derfor har TDC ikke en jordisk change for at ringe til dig.

Prøv at se her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/

Alternativt kan du prøve at skrive en masse om hvad der er galt og hvad du har forsøgt, samt hvilket udstyr du har. Hvem ved - måske er der en anden kunde der kan hjælpe dig.

Ellers må du desværre kontakte TDC. Klik på linket i min signatur.

Hej MajaH. undskyld fejlen ss men bliver nok nød til at ringe til tdc i morgen fredag..

Alt forladt - dukker der andre fejl op - er der nogle dygtige brugere der måske kan hjælpe dig. Held og lykke i morgen og god weekend.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)