Svar

konstant fejl ved ændring af forbrugs-grænse på film-leje !!!

Delsystem utilgængeligt

Der er desværre problemer med systemet. Vi arbejder på at løse fejlen. Prøv venligst senere.

Den ovenstående besked har jeg fået i snart 2 dage, når jeg forsøger at ændre loftet på 1100 kr ved film-leje..

Har stort set ikk kunne se film siden jeg fik det installeret, hver gang jeg forsøger siger den, "du har overskredet din kredit-grænse". Underligt nok er der ingen regning på nogen film (da jeg var så heldig de blev krediteret på min konto, da signalet ikke "makkede" heeelt ret).

Den utrolig rare tekniker sagde "vi skal lige ha' sat den forbrugs-grænse op, så skulle det gerne fungere" - Ja det er ikk nemt når skidtet melder fejl om og om igen... [i]

Jeg kan så slet ikk forstå at, jeg kan sagtens leje film online uden problemer, men ikk på min boks herhjemme, kan godt se de måske ikke bliver afregnet på samme måde og facon, det er da bare underligt at alle andre funktioner end lige øgning af kredit-grænsen, ja de fungerer da fint...

Ved ikk om du har oplevet det samme, og kan du huske hva faen der blev gjort !?!?

//S

icon

Bedste svar af LauW 28 februar 2012, 16:49

Hej Speedmagg,

Tak for dit indlæg.

Jeg får selv samme besked på mit login kan jeg se, så det er noget generelt og jeg sørger for, at få det meldt videre.

Men vi skal da have løst dit problem, så du kan nyde filmene på dit fjernsyn Glad humørikon

Kan du ikke sende mig en privat besked, som indeholder dit telefonnummer eller hjemmeadresse?

Så kan jeg gå ind og hæve grænsen i systemet og så ser vi om det løser problemet.

Hvis det ikke gør, så skal vi have fejlmeldt det Glad humørikon
Men smid mig en besked og så snakkes vi ved der Blinkende humørikon
Så kan vi altid lige poste løsningen når vi kommer frem til den, så andre kan drage nytte af den.

Hilsen René 

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints LauW har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Speedmagg,

Tak for dit indlæg.

Jeg får selv samme besked på mit login kan jeg se, så det er noget generelt og jeg sørger for, at få det meldt videre.

Men vi skal da have løst dit problem, så du kan nyde filmene på dit fjernsyn Glad humørikon

Kan du ikke sende mig en privat besked, som indeholder dit telefonnummer eller hjemmeadresse?

Så kan jeg gå ind og hæve grænsen i systemet og så ser vi om det løser problemet.

Hvis det ikke gør, så skal vi have fejlmeldt det Glad humørikon
Men smid mig en besked og så snakkes vi ved der Blinkende humørikon
Så kan vi altid lige poste løsningen når vi kommer frem til den, så andre kan drage nytte af den.

Hilsen René 

Delsystem utilgængeligt

Der er desværre problemer med systemet. Vi arbejder på at løse fejlen. Prøv venligst senere.

Nøjagtig samme besked har jeg fået i et ½ år!

Jesper Humørikon frustreret

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P