Konstant afbrydelse af TDC Duo bredbånd

Jeg har nu haft TDC Duo og jeg må sige at jeg aldrid har været ude for så mange afbrydelser af signalet på bredbåndet, man skulle nærmest tro at TDC´s teknikkere hygger sig gevaldigt med at pille ledningerne ud af et hul for at sætte dem ind i et andet hul, for så at føre det hele tilbage igen dagen efter og så begynde forfra dagen efter. Man må huske at der i den anden ende sidder nogen der måske bliver afbrudt midt i en vigtig samtale eller under en økonomist transaktion på netbank. Eller at man grundet denne korte afbrydelse, mister en stor ordre på flere hundredetusinde kroner.

Hvorfor er det nødvendigt at afbryde bredbåndsforbindelsen i 1 - 2 min 26 gange indenfor 3 måneder, kan man ikke benytte en lus når man flytter ledninger.

Jeg har lige fået lavet min forbilbelse om til TDC Duo, men overvejer kraftigt at jeg kun skal nøjes med de 6 måneder jeg er bundet til, for det her er da under al kritik.

Henning Erik Frausing  

3 Kommentarer

Det har jeg også været ude for. Ved hjælp af TDC kundeservice viste det sig, at mit modem trængte til en restart. Prøv derfor således: Sluk for det hvide modem, eller det med flest lamper. Sluk derefter for det andet modem ved evt at tage stikket til strømmen ud. Lad gå 4-5 minutter. Start så med at sætte strøm til og derefter tænde modem med de mange lamper. Det hjalp mig. Måske hjælper det også dig. Prøv ellers de flinke damer i kundeservice.

Venlig hilsen Kir 

hej 

jeg har tidligere haft samme problem. Igennem 2 år.

Først til sidst da jeg ikke ville betaleregningen og regnet for status hver anden dag kom der gang i sagen.

Det viste sig at der var kommet vand i en samlig. Det skulle de så bruge to år på.

Jeg var så tavlig at skifte til Telia og spare 30% da TDC havde fundet fejlen 

mvh

Lomse

Var så glad for trio i starten, men er lidt trist for alle de afbrydelser der kommer. Prøver at slukke og tænde igen, men forgæves. Hvis det forsætter vil jeg finde en anden løsning.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)