Konfiguration af e-mail

• Deltager
  • 4 kommentarer
Hej,

Jeg er ganske ny TDC kunde og er ved at undersøge om det hele virker. Det gør det... næsten.

Jeg har konstateret, at jeg kan modtage mails i Outlook på min gamle mail adresse. Det er godt.

Men jeg kan ikke sende mails. I menuen i Outlook "Konfigurer e-mail konti og mapper" står der i boksen: "Server til udgående post" mail.telenor.dk, men nu har jeg jo ikke telenor længere, så jeg skiftede det ud med : asmtp.mail.dk.  Det virkede ikke.

Så skrev jeg 587 som port i stedet for 25. Det virker heller ikke.

Jeg vil  blive rigtig glad for lidt hjælp, for jeg er ikke nogen ørn til alt det der foregår "bagved".

Mon nogen kan hjælpe mig?

mvh Pia

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints giweo har modtaget fra andre medlemmer.

Du skal og lave "Udgående server kræver godkendelse"  og  "samme oplysninger som indgående"

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Du skal også lige huske at kigge på det der står efter @. Hvis det er et domaine som tilhører Telenor - så går det ikke.... Så skal du have en ny adresse.

Jeg vil så igen trække en af mine gamle kæpheste af stalden og opfordre til at få en uafhængig mailudbyder. Det kunne være Gmail eller Hotmail - så får du aldrig problemet igen.

Vh

Peter

Jeg ved stadig ikke hvordan jeg skal gøre...

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

hvis det stadig er din gamle mail, og det er en mailadresse der ikke tilhøre TDC så kan du ikke bruge TDC Udgående mail server, du skal bruge mail udbyderens, i det her tilfælde skal du nok fortsætte med telenors,

ellers som et alternetiv kan du bruge googles, her skal du først oprette en gmail, før du kan, men tilgændgæld er den ligeglad med hvilken mail du sender fra.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)