Kommer snart . . .

Hej

Hvor er det bare megairriterende at hver anden gang man vil leje en film så får man beskeden "er ikke tilgængelig -  kommer snart" - når man så efter 6-7 måneder går ind og kigger igen på samme film så kommer den samme besked. 

Det er da megadårlig service - sker det på netflix - på hbo ???? Jeg ved godt at de nænvte tjenester ikke har nær så mnage film men alligevel - 

mvh

Morten

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej mose32

Det lyder også meget underligt. Kan du komme med nogle eksempler? Så kan vi undersøge, hvad der er årsagen til det.

Hej

Jo det tror jeg ikke bliver svært.....

Her kommer en liste ..

Nu søger jeg fx på Philip seymour Hoffman . For det første kommer der kun en film frem når jeg trykker på hans navn og først når jeg går ind på filmen og derpå trykker på medvirkende kan jeg finde alle de film med ham som i har (det er jo også lidt mystisk)

Nå men han har jo været med i en del film

1 . A most wanted man - ikke tilgængelig - kommer snart på film.

2. Before the devil ........... - ikke tilgængelig - kommer snart på film.

3. Doubt - den kan man leje

4. The boat that rocked - kan lejes

5. empie falls - ikke tilgængelig - kommer snart på film.

6. Flawless - ikke tilgængelig - kommer snart på film.

7 . God's pocket - ikke tilgængelig - kommer snart på film.

8. Hunger games - kan lejes

9. A late quartet - kan lejes

10. Love Liza - ikke tilgængelig - kommer snart på film.

11. Mary and max - kan lejes

12. The master - kan lejes

12 Patch Adams - ikke tilgængelig - kommer snart på film.

Endelig 4-5 andre der allekan lejes -

Hee serien "Mistænkt" med Helen Mirren i hovedrollen har nu i lang lang tid stået som ikke tilgængelig - kommer snart på film. Vi diskuterer lidt om det er i 1,2 eller 3 år............

Eller en helt tilfældig valgt film som Dødelig drift med Mikael Persbrandt - ikke tilgængelig - kommer snart på film.

Og sådan kunne jeg sikkert blive ved i lang lang tid............

Morten

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P