kommer "selvbetjening" til at virke på et tidspunkt?


  • Doo
  • Deltager
  • 3 kommentarer
jeg har i al den tid jeg har været tdc kunde ikke kunnet se forbrug, abonnementer osv. på selvbetjening.
altid samme evindelige fejl:


Der er sket en fejlObsDer er opstået en fejl og vi kan ikke vise bredbånd, fastnet, TV og nogle mobilprodukter i Selvbetjening lige nu. Du bliver desværre nødt til at logge ud og prøve igen senere.

Hvis du kom for at betale din regning, kan du gøre det her: Betal din regning

Vi beklager ulejligheden!

er der planer om at selvbetjening rent faktisk kommer til at virke eller er det bare hos mig det aldrig har virket?

2 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, det er ikke en generel fejl på selvbetjeningen, men noget der sker i enkelte tilfælde.

Hvis du stadig oplever disse problemer, vil jeg anbefale dig at kontakte vores hotline, da de vil kunne hjælpe dig med det. Du finder vores kontaktinformationer og åbningstider på www.tdc.dk/kontakt

Held og lykke med det Glad humørikon

/Alex

Hmm, har sendt en besked til hotline om præcis det samme problem - har endnu ikke hørt noget, hvilket kan undre, når det åbenbart er en kendt fejl.

mvh

David

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)