kode til udgående server

Jeg har flyttet computeren til udlandet og kan ikke sende udgående mails fra computerens eget mailprogram. SMTP serveren vil have en kode til asmtp.mail.dk for min mailadresse. Denne kode har jeg ikke længere. Hvordan får jeg fat i sådan en fætter.

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Koden til Udgående server(SMTP) er den samme som til den indgående server(POP3)

kan du ikke huske den, kan du finde den under indstillinger i webmail.

Der stod den desværre ikke!
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

det kan godt ske du skal skrive en ny adgangs kode, jeg ved det ikke har ikke selv TDC webmail, jeg bruger Gmail.

men der hvor du skal finde/lave den om er, webmail(http://mail.tdc.dk) >> indstillinger >> Password

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Joergen-2650 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Bruger du ikke kode når du skal åbne dit e-mailprogram ?

Dersom du skal bruge kode til det, er det også den kode du skal bruge til udgående server

jeg har prøvet at skrive min kode til mailen i den pop-up box, der beder om kode til asmtp.mail.dk, men den bliver ved med at sige, at den ikke accepter koden. Pop-up boxen kommer, når jeg forsøger at sende mails ud fra computerens eget mailprogram. Det har den gjort uden problemer før.

Omdømme 3

Hej,

Du bliver lige nød til at fortælle hvilket mailprogram du bruger.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)