kode - ikke pin eller puk

på min mobil have jeg to koder, en pin kode og en ekstra sikkerheds kode. de var ens, men det var bare fordi jeg tænkte at jeg så var siker på, at den ikke kunne blive brugt hvis den blev stjålet.

jeg har haft min mobil i 1½ år, og aldrig glemt min kode. jeg er nærmest sikker på, at jeg stadig kan huske den, men den duede ikke. den bad om puk koden, jeg skrev den og har nu ændret koden. mit problem er bare, at den stadig mangler at den anden kode. man kan heldigvis skrive den forkert så mange gange man vil, men så kommer den jo heller aldrig hen på puk.

hvordan skaffer jeg koden igen? da det jo er en kode jeg selv har skrevet. men ville jeg måske kunne få nogen til at skaffe noget frem, hvor der står hvad min originale kode er? for det er jo den. eller ville jeg kunne få tdc til / selv hacke mig ind i mobilen og slette koden?

Hilsen Johanne

2 Kommentarer

Hej Johannelirk

Tak for dit indlæg.

Den ekstra sikkerheds kode du har på din telefon, har du mulighed for at fjerne, hvis du nulstiller telefonen til fabriks indstillinger. Ofte når man skal gøre dette skal man bruge yderligere en ny kode og den står enten i brugervejledningen ellers kan du kontakte mobil producentens support for at få den oplyst.

Har du yderligere spørgsmål til dette, må du meget gerne herinde skrive igen.

MVH

Sharmilon

glemt puk

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8