Købt musik på playliste

Har lige købt noget musik på TDCPLAY som der ikke var playliste rettigheder til. Kan det efter jeg har købt det komme på en playliste?[i]

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey mhummel

Playliste-rettighed? Jeg tror ikke helt jeg forstår spørgsmål. Købt musik - der laver du selv dine egne playlister i windows media player.

DBH

C

Hej Chriz

Jeg skal prøve at uddybe lidtBlinkende humørikon

Jeg har et HomeTrio abbonnement og kan bruge TDC Play herpå og får derfor en masse god musik ud i stuen gennem mit gode anlæg. Jeg fandt noget musik jeres site som jeg gerne vil have på en playliste til at spille på anlægget, men kunne ikke da det var beskyttet af rettigheder. Jeg har købt musikken og downloadet den til pc'en. Men spørgsmålet er om jeg også kan få den købte musik på en TDC Playliste og høre det gennem HomeTrio??

MVH mhummel

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey mHummel

Rettighederne kan jeg ikke gøre meget ved. Derfor vil musik som der ikke er play streaming rettigheder til ikke være synlige på din playliste. Systemet ved simpelthen ikke at du har rettighederne til det på din pc.

Men der er en vejledning her på hvordan du kan få musik brændt ud på en cd: http://www.tdcmusikhjaelp.dk/?p=638

DBH

C

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)