Svar

Køb af musik på TDC Play???

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

• bbs
  • Veteran
  • 190 kommentarer
Hej

Hvornår i al verden har i fjernet muligheden for at købe musik???

Det ville have været dejligt og det mest rigtige over for jeres kunder at orientere om dette, det kunne i have gjort via TDC play, men jeg kan ikke se det står nogle steder, øv TDC det er en ommer.[i]

hilsen Bente

icon

Bedste svar af bbs 5 februar 2013, 14:40

Hej

Det lader til at man stadig kan købe musik på TDC Play, men lige nu virker det åbentbart ikke.

hilsen Bente

Se original

9 Kommentarer

Omdømme 3

Hej

Det lader til at man stadig kan købe musik på TDC Play, men lige nu virker det åbentbart ikke.

hilsen Bente

Hvad med det musik man tidligere har købt. Er der slet ikke mulighed for at redownloade?

Omdømme 3

Hej herring

Jeg kan heller ikke redownloade min købte musik, har lige prøvet.Trist humørikon

hilsen Bente

bbs skrev:Jeg kan heller ikke redownloade min købte musik, har lige prøvet.Trist humørikon

Hvis man køber en cd, har man den i sin cd samling, men hvordan er det med høbt musik-album fra nettet generelt? Må man i det hele taget brænde en købt musik-album-fil til eget brug?

Jeg har ikke prøvet at købe musik-album på nettet, men jeg ville nok gemme en købt fil på min pc.

Men hvad nu hvis min pc går i sort???  Jeg har en købt og downloadet et brænder-program (Roxio). Filen har jeg gemt på min pc, men jeg har også brændt filen ned på en cd.

Kan man andre steder gendownloade album(programmer) man har købt? Hvis man kan det, er det lidt usmart, at det ikke er muligt hos tdc, efter den tjeneste er nedlagt.  Men igen, det kommer vel også an på de betingelser man har downloadet musikken på, og de betingelser er vel ikke eksisterende efter den tjeneste er nedlagt?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Hej bbs,
Som Maja H også skriver har TDC lukket for køb af musik. Læs mere her
http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=32584

Redownload
http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=32585

Bemærk, pladeselskabet EMI giver desværre ikke giver mulighed for redownload af deres musik.

Mvh
Omdømme 3

Hej iMac og Maja

Jeg ved godt at man ikke kan købe musik mere.

Er også bekendt med at man ikke kan brænde en CD, det har jeg altid vidst.

Jeg har købt 2 stykker musik(singler) og den ene har jeg hentet 3 gange og så er der lukket for det, men den anden har jeg kun hentet 2 gange og kan altså ikke hente den alligevel, nu gør det ikke så meget for mit vedkommende, jeg var bare inde for at prøve , da der blev stillet spørgsmål omkring det at hente købt musik igen, jeg skulle bare lige afprøve om jeg kunne eller ikke kunne.

Hvis i synes mit indlæg ikke besvarer alle spørgsmål, så er der en god grund, TDC Forum står og reloader hele tiden og jeg skal nærmest fange "svar knappen" i forbifarten.

Er der nogle der har et godt bud på hvad der kan være galt??

Undskyld jeg ikke laver det i et selvstændigt indlæg, men jeg orker snart ikke at prøve at lave selvstændigt indlæg, jeg var heldig at jeg kunne logge på lige nuTrist humørikon har skrevet PM med Patrick omkring det, men han har ikke noget godt bud.

hilsen Bente

Omdømme 2

Hej igen bbs,

nå, det var fordi du skrev:

"Det lader til at man stadig kan købe musik på TDC Play, men lige nu virker det åbentbart ikke.

hilsen Bente"

men ser nu at det er fra februar....

Kan du ikke bruge:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=32585

til redownload?

Forstår hvad du mener med, at "TDC Forum står og reloader", oplever det også en gang i mellem (også med andre sites). Det plejer at hjælpe at lukke browseren og starte på ny. En anden klassisk løsning, kan være at prøve med en anden browser?

Du kan også prøve "clear cache". Her instruktion for forskellige browsere:

http://www.wikihow.com/Clear-Your-Browser's-Cache

Mvh

Omdømme 3

Hej iMac

Tak for dit gode råd, det hjælper bare ikke meget, for alt det har jeg prøvet.

Jeg kører ccleaner, laver slet browserdata, kører diskoprydning hver dag + at jeg laver en diskdefrakmentering ca 1 gang om ugen, og lige lidt hjælper det.Humørikon frustreret

Det er allerværst når det lille irriterende program ADOBE SURVEY optræder på min computer og det gør det per automatik når jeg rydder alle data, så det ville jeg meget gerne slippe af med, når det er på min computer kan jeg slet ikke logge af, men må trykke på det røde kryds i højre hjørne.

Angående at hente købt musik, kan det slet ikke lade sige gøre mere for mit vedkommende, jeg har prøvet med login, uden login har jeg ikke prøvet da de 2 mails jeg fik dengang er forsvundet på grund af en fejl 40.Humørikon griner højt så det må jeg leve med.

Lige nu, mens jeg skriver til dig hopper siden op og ned. Ind i mellem relouder den med turbofart, dvs jeg kan slet ikke nå at trykke på noget som helst.Humørikon frustreret

hilsen Bente

ps glemte lige at skrive at det er kun på TDC Forum jeg oplever det og først efter de har lavet deres website om.

Omdømme 2

Hej bbc

"Jeg kører ccleaner, laver slet browserdata, kører diskoprydning hver dag + at jeg laver en diskdefrakmentering ca 1 gang om ugen, og lige lidt hjælper det.:@"

Det vil jeg mene, ikke har noget med TDC Forum at gøre/TDC site. PC-sikkerhed og konfliktende programmer ud over behovet måske men, at det kun rammer TDC Forum-site, virker mystisk.

Men da "Det ny TDC Play" ikke er særlig funktionelt for os brugere, kan jo fejlen ligge der?

Hvad så, fra en anden browser? 

Mvh

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)