Køb af mobiltelefon hva så ?

Hej mobil experter.....

Jeg har været en rigtig god kunde hos jer igennem mange år - jeg har flere gange købt en mobil telefon over jeres kundeservice, som jeg ellers syntes er god  -  denne gang ville jeg også købe en ny mobil, men ak her gik det for alvor galt - foløbet var således - jeg ringede og afgav min ordre, og det nye abonnement jeg ville have med over på ny mobil - kortnummer blev opgivet cpr osv.Jeg fik at vide mobilen var på lager, og der ville gå omkring 3-5 dage inden jeg havde den - man ak, undrede mig over jeg ikke fik noget brev i min postkasse, og måtte ringe igen - men ak kundeservce kunne slet ikke se min ordre, og de måtte så defor lave en ny ordre, kortnummer og cpr opgivet endnu engang, fik så at vide jeg fik en mail i min indbakke med ordren - men ak mailen kom aldrig, og måtte ringe endnu engang, her fik jeg af kundeservice at vide alt var i orden ,og jeg villle få et brev i min postkasse - men ak - samme aften blev jeg ringet op af en hos tdc, som sagde at min ordre var gået tabt endnu engang, han mente dog at det var noget galt et eller andet sted - jeg måtte så opgive kortnummer og cpr endnu engang, og han lovede at ringe næste dag - men ringede aldrig, men fik dog hans telefon nummer, og på dette nummer fik jeg at vide han var på kursus - hvad gør man når man, som god kunde gennem mange år må stå model til dette kundeservice cirkus ? godt råd, eller løsning efterlyses -

med venlig hilsen - snalle

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8