Køb af Iphone 5

• U_J
  • 0 kommentarer
Min datter er pt i USA og overvejer at købe en Iphone 5 på Apple Store derovre. Men vi er lidt forvirrede ...

- Vi går ud fra, den godt kan bruges med TDC-aboonement, men har læst at den ikke kan bruges med TDC 4G ... er det ikke underordnet, hvis man ikke har ekstremt behov for hurtig dataforbindelse?

- dernæst, når man kigger på Apple Store-hjemmesiden er der vist at det er model A1429

Model A1429
(GSM model)(2100 MHz)(1800 MHz)(850 MHz)
der virker i Danmark (apple.com/iphone/LTE) men er det i den her sammenhæng ikke også kun 4G, der henvises til?

- for her står samtidig (store.apple.com/us/browse/home/shop_iphone/family/iphone5), at det er model A1428, man køber, hvis den skal være unlucked ("The unlocked iPhone 5 is model A1428")

Så reelt, hvis man køber en Iphone 5 på Apple Store i USA, får man en model A1428, der godt kan bruges med et TDC-abonnement, men ikke 4G (heller ikke hos andre udbydere) - et det korrekt forstået?

... og det med nano-simkortet er da ikke noget problem i forhold til brug i Danmark og et TDC-abonnement ???

Pft for hjælpen!

Mvh. U_J

2 Kommentarer

Hej jeg ved der ikke er ret meget dækning med 4g,,de eneste der reklamere med de kan er Telia og de har ikke en disse dækning, de har ikke engang 3G, ved du kan se herinde på TDC hjemmeside hvordan de dækker, kig dækningskort mvh
Okay, så i forhold til brug af telefonen i Danmark og med tdc-abonnement, er det underordnet at det vil være en model A1428 ... og simkort er simkort uanset USA eller DK?

... altså, man kan godt købe Iphone 5 i USA og bruge den uden problemer i Danmark?

Så overvejelsen skal i stedet gå på garantien, her har jeg læst, at hvis man køber en Iphone i Europa, kan den indleveres til reparation hos Apple i hele Europa, hvorimod hvis den er købt i USA, dækker garantien ikke i Europa.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)