KØB IKKE HOS TDC KUNDESERVICE!

Nu har jeg i fredags købt 1 htc sensation over kundeservise i mandags en htc incritible S mandag snakker jeg med dem da jeg har fået på mail at mit køb er blevet anulleret og får at vide jeg ikke får dem senere får jeg at vide de er godkendet. tirsdag ringer jeg for at få at vide hvor langt de er kommet.... Derfor jeg at vide de er begge anulleret bliver stillet om til 5 andre og for 5 forskellige ting at vide... I DAG onsdag vil jeg høre hvad de har fundet ud af. der får jeg at vide htc sensation er sendet og ligger på min omdeligsposthus. Jeg ligger på og kommer i tanke om jeg ville gerne have et track & Trace nr.. ringer igen får at vide at den først bliver sendt i morgen. 2 sek efter får jeg at vide den er blevet anulleret i fredags... Siger de ikke kan gøre noget og kan ikke forklare hvad der er sket!!!!!

KØB IKKE HOS TDC!!!!!!!!!!!!

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg arbejder ikke hos TDC, men kan ikke andet end beklage, da jeg normalvis får god support hos kundeservice.

Derfor kan jeg kun opfordre dig til at benytte dig af dette link:

http://tdc.dk/kontakt/klage/

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)