Katastrofal TDC service.

Pr. 31.12.2010 udløb mit firma abonnement på Internet og fastnettelefon i mit hjem.
Så i starten af December 2010 ringede jeg til TDC og bad om af få en Home Duo aftale ved årsskiftet. Medarbejderen i telefonen fortalte mig, at jeg skulle sende mit gamle modem ind til TDC , så straks jeg fik mit nye modem, som er tilpasset Home Duo aftalen. Da vi nærmede os årsskiftet, og jeg stadig ikke havde hørt noget fra TDC eller modtaget nyt modem, ringede jeg igen til TDC, og spurgte til status om min Home Duo aftale. Vedkommende lød helt uforstående, da jeg ikke var registreret nogle steder mht Home Duo. Han ville dog straks oprette mig med aftalen. Da jeg spurgte hvad jeg skulle med mit gamle modem, fortalte han at jeg bare skulle bruge det eksisterende Modem.

OK, jeg tænkte jeg, så er den vel hjemme.
Men nej!
I starten af Februar får jeg så en regning på 3.400 kr for et kvartals forbrug af bredbånds telefoni og Internet. Heraf udgår mit telefon forbrug ca. 80 kr. Der står ikke specificeret Home Duo nogen steder. Specifikationen på regningen er i det hele taget meget uklar.
Så jeg forsøger at ringe til 80808010 og 80808018 om morgenen mellem 8-9, hvor der er mindre pres på linien. Jeg bliver hver gang omstillet 5-6 gange til en ny medarbejder. Den sidste fortalte mig, at jeg ikke har en Home Duo aftale.. og sendte mig videre ud et sted hvor jeg i en time sad og lyttede til musik..

Er dette normal fremgangsmåde i TDC? Hvad gør jeg når jeg får en rykker på betalingen, når jeg ikke har været i stand til at få kontakt til en TDC medarbejder der kan forklare mig hvad der sker?

Jeg går nu videre med sagen til Forbrugerstyrelsen. Jeg skriver også et par læserbreve i et par aviser.

Anders CN

1 Kommentar

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Angelika har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Anders

Jeg beklager rigtig mange gange den oplevelse du har haft hos TDC.

Det, du har været igennem, er bestemt ikke vores normale fremgangsmåde, og jeg ville også være ked af at skulle igennem sådan en omgang. Jeg håber, at du har fundet en løsning på dit problem, og at der nu er gået orden i sagern.

Hilsen Angelika - Moderator.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P