Kære TDC. Kom nu ind i kampen og få forbedret billedkvaliteten på TDC-Play!!


I har skrevet i tidligere indlæg, at I ville tage action og forbedre kvaliteten på kanalerne løbende... Men hvad er tidshorisonten?! - Kom nu i gang...! - Det er ubrugeligt i nuværende form.

5 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BH81 har modtaget fra andre medlemmer.

vollcarl skrev:
I har skrevet i tidligere indlæg, at I ville tage action og forbedre kvaliteten på kanalerne løbende... Men hvad er tidshorisonten?! - Kom nu i gang...! - Det er ubrugeligt i nuværende form.

Der oplyses at bitraten for tv delen er 2,5Mbit, og det er faktiskt ret god bitrate for webtv.. Nu har jeg ikke selv mulighed for at opleve kvaliteten på egen hånd, men ville tro det måske var et problem med det komprimeringscodec hvis man oplever dårlig kvalitet med 2,5Mbit.. Men kan du prøve at tage et skærmbillede og sætte herind så er det måske lidt nemmere at vurdere kvaliteten?

man kan uploade billeder på fx http://gratisimage.dk/ og så kan du poste billedet her:-)

Lagt op på: http://www.gratisimage.dk/image-6FB8_519126D4.jpg

Ser abslout ikke optimalt ud...

Hej.

Jeg har oplevet at det hjælper hvis man åbner et andet Windowsprogram på computeren uden at lukke TDC Play WebTV ned. Det kan f.eks. være Windows stifinder. Programmet skal blot startes så vinduet ligger ovenpå TDC Play WebTV, og derefter lukkes igen. Det skal være et selvstændigt Windowsprogram med grafisk brugerflade, det hjælper tilsyneladende ikke at åbne kommandopromptvinduet.

Hvorfor det hjælper har jeg ingen anelse om, og det virker måske ikke på alle computere, men det kan afprøves som en midlertidig nødløsning.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Det nytter jo bare ikke noget -  alle de omveje og mærkelige løsninger?

Må jo være en konflikt, TDC har skabt?

Tænkt dig selv en manual...

-Start TDC Play

-Åbne Windows stifinder

-Åbne et program

-Tjek, at programmet ligger "ovenpå" TDC Play

-Luk programmet

Det er bare ikke godt nok, at TDC ruller ud en BETA, til fuldt betalende kunder, der ikke fungerer, heller ikke med din "midlertidige" løsning?

Hvordan tænker du her, MS-ERIK (superbruger=TDC-loyal)?

Mvh

Hej.

På en hjælpeside hos YouSee er fundet en beskrivelse gående ud på at billedkvaliteten fra YouBio (hos YouSee) indstilles automatisk, den starter muligvis i dårlig kvalitet men bliver OK efter kort tid. På YouBio oplever jeg den "korte tid" til få sekunder.

Har så prøvet om det samme gælder for TDC Play WebTV, serier og film. Det ser ud til at være tilfældet, man skal blot vente meget længere, men efter at kigge på dårlige billeder uden at gøre noget som helst i adskillige minutter forbedres billedet ganske af sig selv. Hvor lang tid der går, synes at variere efter indholdet i billedet, og kan også antages at afhænge af computertype, hastighed, andre kørende programmer o.s.v. Nogle brugere har måske slet ikke problemet.

Er man utålmodig kan processen fremskyndes ved at åbne et eller andet og lukke det igen, som beskrevet i et tidligere indlæg.

Vi må håbe på at TDC snart får TDC Play ordnet så det fungerer bedre i lighed med YouBio.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)