Svar

Kanal 4 underligt format

• Deltager
  • 1 kommentar
Er jeg den eneste der oplever at Kanal 4 nærmest vises som en sammenpresset 16:9 format? (og ja aspect står til normal)

icon

Bedste svar af GTH 22 november 2011, 09:50

Hej Birgit (og andre)

Det er helt korrekt at der har været en fejl i formatet på kanal 4, så billedet blev skaleret til 4:3.  Dette skulle gerne være rettet nu, så udsendelserne vises i korrekt format.

Mvh. Gitte

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Birgit11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Nej jeg har også problem med kanal 4 det har været galt siden i fredags, det er et langt billede hvor det nederste af teksten forsvinder ned i underkanten.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MacGyver har modtaget fra andre medlemmer.

Hej dazed og Birgit.

Jeg har også flg. billede på kanal 4, og har desuden tjekket igennem alle kanalerne. Der er også andre kanaler, som er blevet "ramt" af denne ændring - tjek her for yderligere information, og snak gerne med: /t5/Tv/Tvungen-16-9-p%C3%A5-4-3-kanaler/m-p/66965#M3475

Mvh

MacGyver

Hej MacGyver

Nej det er ikke det samme, da de andre kanaler blot bliver vist i deres rigtige format som er 4:3 hvilket er helt ok. Derimod er kanal 4 en kanal som normalt vises i 16:9 da langt de fleste udsendelser er lavet i 16:9. På kanal4 er resultatet jo at det er nogle meget lange og smalle mennesker.
Jeg tilslutter mig. jeg har også problemer med knal 4.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Birgit11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej McGyver

Tak for linket jeg har været inde og kikke på det, men det er ikke svaret på problemet her. Jeg har haft HomeTrio stort set siden de startede og jeg har ikke haft problemet før i fredags, så det må være nogle indstillinger hos TDC der skaber problemet.

"Så her følger en opfordring til TDC få det lige fikset."

Venlig hilsen Birgit

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints GTH har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Birgit (og andre)

Det er helt korrekt at der har været en fejl i formatet på kanal 4, så billedet blev skaleret til 4:3.  Dette skulle gerne være rettet nu, så udsendelserne vises i korrekt format.

Mvh. Gitte

Omdømme 1

Hej Gitte

Det er perfekt nu ihvertfald her hos mig. :-) Tak

Venlig hilsen Birgit

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8