Kæmpe Delay

Heey

Jeg oplever efterhånden masser af delay, når jeg sidder og spiller. Det hele fungerer super og ligger med en solid ping på 50 ca. 2 minutter senere stiger min ping til +500-600 ms. Har HomeTrio. 

Har prøvet at genstarte routeren, netkabel direkte fra routeren til min PC, råbt og skreget af routeren, dog uden resultat. 

Kan nogen, for the love of god, hjælpe mig? 

Mvh,

Mads

4 Kommentarer

Sådan var det for eksempel i dag fra klokken 16.30 til 19.15. For mindre end 2 minutter siden stoppede det pludseligt og alt er ved det sædvanlige...

Så er jeg tilbage til 500 ms igen.

Kan jeg få noget support eller hvad?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Måske - men ikke her....

Dette er et kunde til kunde forum hvor vi har for vane at henvende os i en pæn tone til hinanden - og det synes jeg ikke din bydende tone er. Husk lige det!

Ang. dit problem vil jeg mene at det ligger indenfor hvad man kan forvente i et ADSL netværk. Du er koblet op til en router på den nærmeste telefoncentral - og den router betjener også andre end dig. Naturen i ADSL netværket gør at man fordeler de ressorucer der er til rådighed. Hvis andre i samme cluster trækker mange ressorcer - så stiger svartiderne. På tidspunkter hvor der ikke er så meget trafik - så får du kortere svartider.

Vh

Peter

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)