Svar

kablet netflix via y adapter

jeg har en hometrioboks tilsluttet med kabel til router og har nu fået et LG smart tv. Er der nogen måde hvorpå jeg kan trække et kabel til smart tv'et istedet for at bruge trådløst som jeg bruger nu... har prøvet netflix med trådløs og på et tidspunkt indlåser den temmeligt ofte til buffer.....tænker på om man kunne sætte et y adapter i udtaget på væggen og derigennem forbinde både tv og hometrioboksen.... eller kan jeg på nogen måde forstærke mit trådløse signal...... Hpber det er til at forstå.... og på forhånd tak....

icon

Bedste svar af KsNa 9 juli 2013, 22:30

Den der y-dims hedder en Switch, med en sådan kan du dele signalet til TV og TVboks

Mvh

Kim

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Den der y-dims hedder en Switch, med en sådan kan du dele signalet til TV og TVboks

Mvh

Kim

lyder som en løsning , har du evt et link til et sted hvor de har sådan en specifik en.....

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

beetlemann skrev:
har du evt et link til et sted hvor de har sådan en specifik en.....

Her er der lidt forskelligt: http://www.edbpriser.dk/netvaerk/switch.aspx?s=igeneric4

(ikke den første - den er til USB (en fejl at den er der))

super tak, da jeg ikke er helt tekniknørd skal jeg lige have det i pap---- stikket jeg har på væggen med kabel ud til hometrioboksen, tager jeg dette kabel og sætte i awitche og derefter trækker to kabler fra switchen til henholdsvis tv og hometriokoks... og er der så nogen indstilninger jeg skal være opmærksom på. Jeg har en gammel router fra før vi fik hometrio, en sandberg tror jeg det er, kan den evt bruges som switch.... eller skal jeg bare købe en ordinær switc.

på forhånd tak

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Ja, det lyder rigtigt, sådan som du vil tilslutte kablerne.

Den gamle router kan måske bruges, meeen til de penge en switch koster ville jeg ikke kæmpe med det, når du nu ikke er tekniknørd.

Jeg har selv en Zyxell 105, virker perfekt.

Mvh

Kim

KsNa: tak forsvaret , det vil jeg prøve. må jeg vende tilbage hvis der opstår problemer med tilslutningen...

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

beetlemann skrev:
må jeg vende tilbage hvis der opstår problemer med tilslutningen...

Det er du velkommen til.

Har du en TDC Homebox, og slutter du sådan en "dum" switch til er der ingen opsætning, det er ren plug and play. Med din gamle router skulle du muligvis lave lidt opsætning, så køb en ny switch, den er næsten gratis og så har du ledige stik hvis behovet skulle vise sig Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)