Svar

Kabellængde fra modem til digital modtager

Hej,

Er dernogen der kan oplyse mig om der er en grænse for hvor langt et kabel jeg kan anvende mellem mit modem og min digitale box?

m.v.h.

FP5690

icon

Bedste svar af Electronic 3 januar 2012, 14:02

Hejsa,

Umiddelbart ville jeg sige alt det kabel du behøver? Har selv 20 meter kabel mellem min TDC homebox, og min router, jeg bruger til at forstærke signal med.

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa,

Umiddelbart ville jeg sige alt det kabel du behøver? Har selv 20 meter kabel mellem min TDC homebox, og min router, jeg bruger til at forstærke signal med.

Hej Mathias,

Tak for dit svar.Jeg vil anskaffe mig et længere kabel og flytte min box.

Men nu er jeg blevet lidt nysgerrig: hvad er det for en router du snakker om som

forstærker dit tv-signal? er den sat ind mellem TDC-boxen og tv-et?

m.v.h.

FP5690

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Altså, TDC Homebox er jo modem og router i samme sag, men den står i en dum ende af huset, og istedet for at flytte rundt på den, har jeg valgt at tilkoble en D-Link router, med LAN-kabel, til den anden ende af huset. Det er simpelthen bare en boks der også sender internetsignalet ud, bare med andet netværksnavn og kode. Men jeg har så valgt, da min D-Link router er så kraftig, at frakoble det trådløse netværk fra TDC Homeboxen, så man kun har et enkelt stærkt netværk. Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)