Svar

Kabel TV Fejl i Lundtoftegade

Har siden Fred. oplevet fejl i modtagelsen af signaler. Ejendommen er tilsluttet via Kabel TV Yousee
Sne og forvrænget signaler. Har tjecket alle kabler til tv og video. Og har kørt autosøgning for kanaler på TV og Video uden forbedring. Har et ældre alm. 32" Prosonic fladskærm uden div. bokse mv.
Nogen som har et bud?

icon

Bedste svar af Webper1 27 januar 2013, 20:54

Tak. Det har jeg også prøvet uden helt.
Kan ej oprette adgang til forum grundet denne info:
Har du TV fra YouSee via din antenne- eller boligforening, og har du ikke andre produkter fra YouSee, kan du desværre ikke få et YouSee Login på nuværende tidspunkt.
Lukker så sagen her.

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

Webper1 skrev:

Nogen som har et bud?

Måske forum.yousee.dk

Dette forum er ikke til support af Yousee-produkter.

Har prøvet der for at få mere info uden held.
Tak for link

Kan ej give dig ros. (Har prøvet her og på yoysee forum m.v.)
Da din besked ikke giver mig noget at gå efter.
Må så vente til Mandag for at spørge mig frem på Ejd.Kontoret her.

Og vil da lige tilføje. At det var ikke et support spørgsmål. Men et spørgsmål om andre har oplevet fejl i deres ejd. hvor de er tilsluttet kabel tv.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

Webper1 skrev:
 Men et spørgsmål om andre har oplevet fejl i deres ejd. hvor de er tilsluttet kabel tv.

I så fald er du endnu mere havnet det forkerte sted da der stort set ingen Yousee-brugere er i dette forum.

Min post prøvede bare at rette dit fokus mod et sted hvor chancen for at få hjælp er større end på dette forum. Men jeg kan da prøve at hjælpe dig lidt mere:

http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/Driftsinformation.aspx

Tak. Det har jeg også prøvet uden helt.
Kan ej oprette adgang til forum grundet denne info:
Har du TV fra YouSee via din antenne- eller boligforening, og har du ikke andre produkter fra YouSee, kan du desværre ikke få et YouSee Login på nuværende tidspunkt.
Lukker så sagen her.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P