Kan jeg virkelig ikke bruge TDC Play med min mobil??!!

• Deltager
  • 2 kommentarer
Mine sønner har fået TDC abonnement til deres mobiler (pga TDC Play og fordi vi i forvejen har samlet TV, fastnet, og internet hos TDC).

Nu ser det imidlertid ud til, at vi ikke kan bruge TDC Play til min ene søns telefon -  en LG Viewty KU990i.

Kan det virkelig passe??? [i]

Det er ikke ligefrem fordi TDC reklamerer åbenlyst med, at mange telefoner ikke er på listen over telefoner der kan bruges til Play!![i]

Selv opdagede jeg først listen, da jeg var inde på TDCs hjemmeside og surfe, for at finde ud af, hvorfor jeg ikke kunne få TDC PLay og FLY til at virke på LG-telefonen.

Jeg håber meget at jeg tager fejl og blot ikke har kunnet finde ud af at opsætte telefonen. I så fald håber jeg at nogen vil sige hvad jeg gør galt.

Der står i øvrigt kun sølle 3 LG mobiler på listen [i]

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Der kan være mange grunde til at telefonen ikke står på listen over telefoner som kan bruge play, og sansynligheden siger da også at når telefonen ikke står på den liste at den ikke kan.

men så igen er det jo en Android telefon og Android kan som bekendt alt, Jeg ved bare ikke om den kan play da det kræver en Musik afspiller som kan spille musik med DRM Licens, men jeg vil sige at du skal prøve at hente opsetningen til fly og se om det virker selvom den ikke står på listen.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?id=15159

håber det virker.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)