Jeg kan sende men ikke modtage

Pludselig en dag for ca. 14 dage siden var det slut med at modtage mails i outlook - har ellers virket upåklageligt. Jeg har just kørt tdc testen hvor alt er  fint .... undtagen modtagelsen hvor den skriver at serven er optaget. Hvad i alverden stiller jeg op med det?

Hilsen Morten

5 Kommentarer

Hej Morten

Velkommen til TDC Kunde til Kunde forum.

At serveren er optaget, kan betyde at ditoutlook program eller måske på webmail, er ved at sende eller måske modtage en mail med fejl, og derfor står serveren måske og bruger kræfter på noget der ikke kan lade sig gøre.

1) Prøv at gå ind i din udbakke, for at se om der evt. ligger en mail der, som programmet ikke har fået sendt.

2) Hvis din udbakke er tom, så prøv at gå på webmail. http://mail.tdc.dk/ Ser alt normail ud, eller skal din webmail tømmes for mail, fordi den er fuld? (Det kan nemlig ske, hvis du ikke har sat dit postpogram til at slette mails, når outlook har hentet dem ned til din pc.)

3) Har dette ikke afhjuæpet problemet, så kopier hele fejlmeddelelsen ind her i din tråd. Husk at kamonflere mailadresser og andre personlige meddelelser med krydser eks. xxx @ mail.dk

Hej

Webmailboksen er 21% - der er ikke nogen mails i udbakke - hveken i outlook eller i webmail.

Fejlmeddelselsen er:
Opgaven 'pop3.mail.dk (1) - modtager' rapporterede en fejl (0x800CCC0F) : 'Forbindelsen til serveren blev afbrudt. Hvis problemet fortsætter, skal du kontakte serveradministratoren eller internetudbyderen.'

Mvh. Morten

Hej igen Morten

Du siger at du ikke har modtaget post i 14 dage. Er det kun i din outlook?

Hvis der er kommet mail til dig ind i din indbakke på webmail, kan det meget vel være en af de mail, som Outlook går i "koma" over. Prøv at flytte alle mail fra inbakken på webmail ind i en ny mappe. Åben derefter outlook. Send en mail til dig selv og se om den kommer til dit outlook. Hvis den nu virker, skal du enten slette alle de mail du har flyttet, eller flytte en af gangen, for at se hvilken mail der er fejl i.

Hvis ikke dette hjælper dig, håber jeg der er andre brugere der kan komme med et forslag til løsning.

Hej Maja

Det prøver jeg. Men det pudsige er at på min ipod er det lige modsat - her kan jeg modtage men ikke sende????

Det er meget mystisk!

Hilsen Morten

Hej igen Morten

I en anden tråd har jeg rodet mig ind i et svar ang.  iPhone, og nu spørger du om en iPod, så her må jeg desværre trække mig og lade andre træde til.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)