Jeg kan pluslig ikke sende mail.

Hej.

Jeg skriver fordi jeg pluslig ikke kan sende mails mere.

Sidst jeg (med held) sendte en mail var den 15/3 2011 

Jeg fik opgraderet min forbindelse den 21/3 2011 med en tdc homebox. Så der er altså en hel del hardware der er blevet skiftet

Men jeg har vel ikke fået nyt kundenr? eller andet der skal ændres i min mailopsætning?

Beskeden ser sådan her ud.

Der er opstået en ukendt fejl. Emne '', Konto: 'pop3.mail.dk', Server: 'asmtp.mail.dk', Protokol: SMTP, Svar fra server: '550 5.6.0 Lone CR or LF in body (see RFC2822 section 2.3)', Port: 587, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 550, Fejlnummer: 0x800CCC69

Jeg kan se ud fra de mange indlæg jeg har læst om emnet her i forumet at det generelt er opsætningen af kontoen der fejler, men mit kom jo bare af sig selv?

Ridser lige mine kontoopsætning op

Egenskaber for pop3.mail.dk

Server

Server til indgående post er en  : POP3 server

Indgående post : pop3.mail.dk

Udgående post : asmtp.mail.dk

Kontonavn : Mit 12 cifret kundenr som starter med 12xxxxxxxxxx (Har prøvet og erstatte med min mailadresse, dur ikke)

Adgangskode : Den jeg altid har brugt til min mail som blev laver da jeg oprettede kontoen første gang

Har sat flueben i husk adgangskode og flueben i Min server kræver godkendelse (server til udgående post)

Avanceret

Ved server portnr har jeg skrevet 587 i udående og 110 i indgående og ingen flueben i noget

Mailen er sat op på en bærbar som får forbindelse via trådløst netværk.

Håber der er en der kan hjælpe.

VH. Michael

4 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Angelika har modtaget fra andre medlemmer.

Hej mic307

Velkommen på Forum Glad humørikon

Jeg har fundet et lille program på vores hjemmeside, som muligvis kan hjælpe dig.

Programmet hedder Mailsupprt: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=18349 

Programmet kan hjælpe med:  Opsætning af mailprogram eller reprere mailopsætning, hvis den er gået i stykker.

Hvis programmet ikke løser fejlen, skal du muligvis slette den nuværende mailopsætning og oprette en ny.

Håber at du får det til, at virke ellers er du meget velkommen til at skrive igen.

Hilsen Angelika

Hej

Jeg har søgt på nettet på dette fejl nummer 0x800CCC69.

Er der evt. en mail i din udbakke der blokerer for afsendelse af mail. Jeg er ikke helt sikker på om der evt. også kan være en blokering på webmail, men det burde du måske undersøge.

Hej Maja

Tak for dit svar.

Jeg må indrømme at jeg ikke havde prøvet og slette den mail den ikke ville sende, og så lave en ny, men det gjorde trikket Glad humørikon

Tusind tak

Hej mic307

Man har vel lov at være heldig en gang imellem.Meget glad humørikon

Selv tak!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$