Jeg overvejer køb af: HTC Sensation Titan, Windows Phone.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Munk har modtaget fra andre medlemmer.

• Deltager
  • 5 kommentarer
Hej..

Jeg overvejer køb af en: HTC Sensation Titan, som er en Windows Phone. Som kan samarbejde med F.eks. XP, Vista, 7, Office pakken, Windows Live og Messenger på ens PC.

Jeg vil gerne vide om der evt. er lavet de div. TDC App's, som: Homedisk, TDC til TDC og TDC-Play til Windows Phone, eller om de er på vej?

Jeg har været vant til Android marked på min gamle (6 mdr.) smartphone. Men vil gerne have det bedste og det er en smartphone der kan samarbejde, med ens windows styresystem på PC'en.

Istedetfor det opreklameret lort fra Apple, [i] hvor man er låst i hoved og røv.

M.v.h. Lars

1 Kommentar

Jeg har HTC Sensation Android udgaven og den samarbejder fint med mine maskiner.

MAC kun 32bit, Windows XP Home og Pro kun 32 bit, Windows Vista Home, Pro og Ultimate både 32 og 64bit, Windows 7 Ultimate 32 og 64 bit samt flere Linux varianter.

Jeg bruger imo.im for alle mine chat clienter: 3 Google Talk kontoer, 5 MSN kontoer og 2 Skype.

Omkring office der har jeg dog ikke testet da jeg ikke har haft brug for det endnu.

Men skulle du vælge noget ville jeg til hver en tid tage Android mobil end Apple eller Windows phone lort.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)