Jeg kan ikke sms'e - men alt andet kan jeg!

• 0 kommentarer
Hej,

jeg kan simpelthen ikke sms'e. Jeg kan ringe, bruge internettet og alt det andet, men jeg kan ikke sms'e - jeg kan godt modtage sms'er, men kan ikke selv sende dem...
Hvad skal jeg gøre for at få det til at virke?

Jeg har lige fået ny mobil - en Samsung Galaxy Mini, men bruger mit gamle Sim-kort som er TDC.
Mit Sim-Kort har jeg ikke brugt i flere måneder, da jeg ikke har haft nogen mobil at bruge det til, min far tror/troede at det kunne være derfor, og at vi bare lige skulle vente lidt tid, men nu er der gået en dag, så jeg tvivler...

Håber der er nogle som kan hjælpe mig!
Tak på forhånd! 

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Upsi!

Har du checket om sms central nummeret er indsat? hvis det er så prøv at sende en sms til dig selv, det plejer at virke.

Hvis ikke så er der kun kundeservice tilbage er jeg bange for

Den beskrevne fejl passer fint med at dit nummer er regisreret som hemmeligt. Ring til kundeservice og få dem til at se efter om det er tilfældet.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Mit TDC nummer er også hemmeligt, og jeg kan da sagtens sende sms/mms fra min S//E Arc, og alle mine andre enheder hvor jeg kyler mit TDC kort i

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)