Jeg kan ikke afspille optaget tv

Jeg opdagede  i går aftes at jeg ikke kunne afspille de optagelser jeg har optaget på harddisken, og her til morgen er fejlen der stadig.

Er dette en kendt fejl? Hvornår bliver den rettet?

Per

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Per,

Får du en fejlmeddelelse frem, når du forsøger at afspille?

Hilsen Ulf

hej!

Vi har lige opdaget samme problem! kan simpelthen ikke komme ind i optaget tv, den er væk! ydermere kan vi heller ikke se gratis film, der står at der er et midlertidigt problem, mon det hænger sammen??

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

camnico skrev:
hej!

ydermere kan vi heller ikke se gratis film, der står at der er et midlertidigt problem, mon det hænger sammen??

Måske fordi dine 3 måneder med gratis plus-abonnoment er ovre?

Ellers har TDC måske ved en fejl fjernet dit plus-abonnoment.....

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints ThomasG har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Det lyder som om, at det kunne være fordi du af en eller anden årsag, ikke har plus abonnement mere, som droid skriver.

Du kan også forøge at slukke alle digital modtagerne og TDC HomBox'en. Start TDC HomeBox'en op vent 5 minutter, start derefter din digital modtager og se om det løste problemet.

Hvis det stadigvæk ikke virker, syntes jeg, at du skal ringe til vores hotline, du kan se kontakt oplysningerne her: http://go.tdc.dk/fkcrs 

Med venlig hilsen

ThomasG

Jeg har også problemer med at afspille optaget TV.

Nogle gange kan den godt starte afspilningen, andre gange restarter Top-set boksen.

Hvis jeg kommer frem til afspilningen og forsøger at spole i optagelsen restarter boksen også.

Har forsøgt at slukke og tænde boksen, men problemet er konstant.

Er det et SW problem?

Har de samme problemer og det eneste man får at vide er "sluk alle bokse og tænd en efter en".

Få nu det fejlmeldt til jeres leverandør og få den fejl rettet.

Det står ret tit på.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P