Svar

Jeg kan ikke afspille film via TDC-Play på PC.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Munk har modtaget fra andre medlemmer.

• Deltager
  • 5 kommentarer
Hej..

Jeg kan ikke afdspille gratis film  fra filmpakken, under TDC-Play på PC. Der er kun en sort afspiller skærm.

For at lukke for afspiller skærmen må jeg enten opdater siden med trykke på F5, eller lukke siden ned ved at kikke på det hvide kryds i den røde kasse i øverst højre hjørne.

Sidst jeg så film via TDC-Play på PC, var i mandags den 18/3.. Og nu kan jeg ikke. Jeg kan godt se webTv...

Mvh. Lars

icon

Bedste svar af Munk 23 marts 2013, 11:13

Jeg vil bare lige skrive at, alt i TDC-Play virker fint på internet Explore igen! også Film pakken.

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 1

Jeg har fundet ud af fejlen!! Medie afspiller virker ikke via Internet Explore. men virker i Google Chrome..Glad humørikon

Mvh. Lars

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Munk

Supergodt du fik til at virke.Meget glad humørikon

hilsen Bente

Omdømme 1

Hej.

Ja det er super at den virker, med det skide irriterende, at medieafspilleren ikke virker på Explore da det er prima denne browser jeg bruger. Og jeg er virkelig ked af hvis jeg fremover bliver nødt til at bruge Google Chrome. 
Den virkede sidst på Explore mandag den 18/3. og nu virker den ikke, men webTv'et virker upåklageligt så sent som i dag på Explore.

Men ok, jeg bruger også Windows 8. Men ok, når man er på forsiden af Windows 8 og prøver at klikke ind på Explore derfra virker hverken medieafspilleren til TDC-Play film og webTv ikke!

Men når man er inde på skrivebordet og åbner for Explore virkerede det fint indtil i mandags, med alt på TDC-Play, både musikken, webTv og film. 

Så hvorfor TDC-Play film ikke virker på Explore, ved jeg ikke. (Jeg har hometrio + de div. tilvalgspakker)

Men stor ros til TDC for at de har åbnet kanalerne på webTv, så også kan se webTv på PC'en når man er på farten og ikke kun i hjemmet.

Mvh. En glad TDC bruger

Lars Storm

Omdømme 1

Jeg vil bare lige skrive at, alt i TDC-Play virker fint på internet Explore igen! også Film pakken.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Munk

Tak for tilbagemeldingen  Glad humørikon

Husk, at markere løsning, hvis du har et enkelt svar, der hjalp dig, så er det nemmere for andre, at finde svar næste gang:

accepter-som-løsning.jpg

Hilsen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)