Jeg er helt ny til android mobiler, hjælp :)

Jeg har for nogle få uger siden købt en ny mobil, Samsung Galaxy S GT-I9000.

Jeg har nu downloaded applikationen tdc play, og kan fint høre musik når jeg har slået wifi til.

Men så snart jeg slår wifi fra, kan jeg ikke høre musik længere. Jeg vil også gerne vide hvordan jeg kan downloade musik til min telefon.

Er der nogle som kan hjælpe mig?

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

du skulle også gerne kunne høre musik selvom du ikke er på Wifi, men det kræver at du har mobildata slået til på din telefon. hvis ikke vil jeg forslå at du går i TDC butik og får dem til at hjælpe dig med at få det til at virke, men det kan godt ske at det er forde der ikke er godnok dækning hjæmme ved dig.

hvordan du "Downloader" musik i play App'en det er faktisk nemt, når du har spillet et nummer så ligger det i Telefonens Chach og du kan derfor spille det selvom du er Ofline, en anden ting du kan gøre er at Oprette en Play liste og sige du vil kunne afspille den ofline.

Når du har play App'en åben klikker du på mere/menu knappen så får du 3 ekstra muligheder frem, "Opret Playliste", Arktuel PLayliste" og "Afslut TDC PLay" her klikker du på "opret Playliste", så skal du skrive en title og en beskrivelse og klikke på opret.

nu kan du så vælge de musik nummere du vil have i din playliste ved enten at klikke på playliste(pluset) ved et album, eller en enkel nummer under selve afspillingen.

når du så har funndet de nummere du vil have i din playliste, kan du finde dem under fane bladet playlister, her laver du et "Long tochs"(holder nede) på den playliste du vil "downloade" der kommer nu en menu frem, hvor du klikker afspil ofline. nu begynder telefonen og hente dine musik nummere og der går lidt så kan du se fly symbolet udfor de forskellige nummere i din playliste.

sig lige til hvis du også skal bruge billeder, jeg gider ikke lave dem hvis det ikke er nødventigtHumørikon med tunge

Hvordan er det nu lige jeg tænder for mobildata? Meget glad humørikon

På min forside har jeg en "knap" som er en cirkel hvori der er 2 pile som danner en cirkel, er det den jeg skal slå til? Hvis ja, så virker det delvist - Når jeg prøver at tilføje en sang til min playliste, så siger den at der er en netværksfejl.

Inde i instillinger har jeg 2 mulidheder under "mobile netværk" de er: "Brug pakkedata" og "Dataroaming" Er det en af de to? Hvis ja, skal jeg så ikke bekymre mig om at jeg får denne meddellelse når jeg forsøger at slå det til: "Tilslutning via pakkedata kan medføre ekstra gebyrer. Fortsæt?" og "Tillad dataroaming? Du kan blive pålagt betydelige roamingomkostninger"

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Nu har vi ikke helt ens telefoner, wså tingene kan godt hede lidt anderledes, på min skal man bare gå ind under Indstillinger >> Trådløst og Netværk >> Mobilnetværk, her skal du bare sette flueben i Datatrafik.

det kan så være din telefon ikke er sat op til at køre datatrafik, der kan du følge den her vejledning til at sette den op.

http://download.tdc.dk/pub/tdc/privat/kundeservice/mobil/Vejledning_Android_Internet_070211.pdf

men jeg er nesten sikker på at du bare skal slå Brug Pakkedata til, jeg tror nemlig det er den som hedder datatrafik på min.

at den siger at det kan koste et gebyr, er sandt, men ikke for at bruge TDC play App'en, for resten af nettet kommer det an på hvilket abonnement du har, men har du været smart at købe et af de der "Smart phone" abonnementer så skal du ikke være bekymret. men ellers så tænk dig lige en ekstra gang om inden du bruger mobil data.

personligt bruger jeg ikke mobildata meget, men afligevel ville det uden gratis internet koste mig omkring 2000 kr bare for dataforbrug.

Jeg har nu gjort præcis som der står i den guide du linkede, og det virker stadig ikke..

Den eneste måde jeg kan få det til at virke på, er ved at bruge wifi :/

Jeg kan vel prøve en af de nærmeste dage og tage min telefon med ned i den nærmeste tdc butik?

Omdømme 3

Hej,

Ja det tror jeg ville være det nemmeste for dig, når du ikke er så meget inde i din telefon.

de ville også kunne forklare og vise dig, hvordan du gør med tdc play app'en

god nat.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)