Jeg er helt ny i TDC regi!

Og jeg har købt en Samsung Galaxy S2 over 24 måneder. Derfor undrer det mig temmeligt meget, at der står dette under "Regning - Overblik" når jeg er logget ind på min TDC side:

Regningsoverblik Næste regning for konto 4556XXXXX:3.949 kr.og

Kommende regningerPeriodeBeløb pr. 04.08.2011BetalingsformDetaljer

28.07.2011 - 27.08.20113.949 kr.

Jeg har jo som nævnt valgt TDC Rate + Mobil Familie til kr. 209,- (samlet) om måneden, og jeg kan ikke læse ovenstående anderledes end der vil blive trukket 3949,- næste betalingsdag! Og det vil godt nok være en streg i regningen, for så havde jeg købt telefonen andetsteds (= billigere).

I øvrigt er der stadig ikke kommet nogen regning til mig på oprettelse mv. (426,88 kr.) hvilket også undrer mig noget.

Er der nogen hardcore TDC brugere der har lidt input til en forvirret rookie? [i]

Med venlig hilsen

Frank

PS. Har søgt i FAQ og alle andre steder ... men kan intet finde omkring det (og drukner i øvrigt nærmest i info!)

1 Kommentar

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints LauW har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Gettysburg.

Tak for dit indlæg.

Det eneste jeg kan sige er, at der er en fejl på selvbetjeningen pt., som gør at kunder der har købt med rate får forkert overblik derinde.

Jeg selv er i helt samme situation, som også blev noget chokeret over det beløb der stod, men da jeg kontaktede mobil, så oplyste de en helt anden saldo.

Så der er opstået en udfordring i selvbetjeningen mht. rate kunder.

Det er fejlmeldt og vil blive løst, men har ingen tidshorisont pt. desværre.

Første regning tager nogle gange lidt tid og komme, da det kommer lidt an på hvordan den rammer regningsperioden, så den skal skam nok komme. ;-)

Samt vil jeg lige forberede dig på, at den første regning vil være lidt stor, da den kører fra oprettelsesdagen og måneden ud, samt en måned frem og evt. oprettelsesgebyrer.

Så 3949.- er ikke beløbet du vil blive opkrævet, men heller ikke 209.-

Anden regning og ellers fremadrettet vil self. blive 209.-

Har du ellers spørgsmål er du velkommen til og skrive, ellers kan du kontakte TDC ved følgende info:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?id=19449

De kan besvare dine spørgsmål helt og konkret på lige netop dit abn. :-)

Mvh

René

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)