Jeg har problemer med firewall'en og min Homedisk

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Munk har modtaget fra andre medlemmer.

• Deltager
  • 5 kommentarer
Hej.

Jeg bruger Kaspersky Pure 2,0 Sikkerhedspakke.

Jeg har måtte slå firewall fra for at kunne installere TDC Homedisk og gå ind i indstillinger i firewall'en og godkende TDC NetConnector Application således at jeg får et grønt flueben udfor denne.

Og jeg kan åbne for TDC HomeDisk Mediaafspiller ikonet mens min firewall er slået fra, men så snart jeg slår firewall'en til igen kan jeg ikke komme ind på TDC Homedisk Mediaafspiller.

men derimod er der ingen problemer med at komme ind på Ikonet TDC HomeDisk.

Er der nogen som har haft samme problemer som mig, som bruger Kaspersky og kan fortælle mig hvad jeg gør forkert?

Ps.

Jeg har haft opsagt min Homedisk, og fortrød dette senere og fik den oprettet igen i sidste uge. Men jeg nåede at få beskeden om at jeg havde 30 dages online backup inden dette forsvandt.

Kan det evt. skylles at "systemet" tager nogle få dage til at finde sig tilrette igen eller er det min firewall, der er galt med?   

Mvh. Lars

2 Kommentarer

Hej Lars

Tak for dit indlæg :-)

Jeg har ikke selv brugt Kaspersky før, men kender godt til at der desværre er nogle enkelte firewalls/antivirus programmer der kan gå ind og blokere for fx netconnector filen når man skal installere homedisken, da det er en "ukendt" .exe fil. Da jeg ikke kender til Kaspersky, skal jeg ikke kunne sige om du kan lave en permanent åbning for mediaafspilleren, men det ville da være mit umiddelbare gæt?

Jeg vil ikke gætte på, at det er pga. du havde opsagt den, da du jo godt kan komme ind når du deaktiverer firewallen. 

Mvh Jens

TDC

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Munk har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Jens.

Jeg tænker nok lidt i, at jeg nok skal slette eller kopier alt hvad jeg har på / evt. resete Homedisken. og bare vente på at de 30 dages online backup udløber. og geninstallere Homedisken på computeren igen. 

Kunne det evt. "måske" skyldes at, jeg har 98 Gb. gemt på Homedisken, og at det evt. kunne lave vrøvl med online backupen når "bare" geninstallere Homedisken på pc'en med så mange gb. gemt på Homedisken?

Og iøvrigt tak for svar.

Mvh. Lars

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)