Svar

Jeg har lukket mig selv ude!

Som den idiot jeg, har jeg siddet og leget med min nye HTC Desire s' mønsterlås. Efter lidt tid lagde jeg telefonen fra mig, og jeg regnede ikke med at jeg havde gemt et nyt mønster, nu da jeg allerede havde et fint et i forvejen. Men mobilen var uenig og så havde den fået en ny mønsterkode, som jeg ikke kendte. da jeg så slukkede for den, gik i seng, og stod op næste morgen var det sket. jeg gik i chok, og begyndte at lave alle muglige mønster, og til sidst ville den ikke have min mønstre mere, men så spurgte den om min Google konto, og så tænkte jeg at jeg var reddet. godt nok var jeg kun 14, og i Østrig på ferie, men min kode kunne jeg udenad. så jeg skrev den, men så ville den pludselig heller ikke have den. jeg skrev den igen og igen, men nej. så jeg har brug for hjælp. jeg er kommet hjem men det har heller ikke hjulpet!!!!!!

HAR BRUG FOR HJÆLP!!!

icon

Bedste svar af HeinrichP 19 juli 2011, 00:35

Du bliver desværre nødt til at nulstille din telefon:

DETTE VIL SLETTE ALLE DINE INDSTILLINGER OG INSTALLEREDE APPS OG HTCSENSE.COM-KONTO, MEN IKKE DINE DATA PÅ SD-KORTET

Sluk telefonen HELT ved at holde slukknappen NEDE og derefter (når vinduet popper frem) trykke på Sluk

Pres og hold VOL-DOWN knappen nede og tryk med et kort tryk på tændknappen.

Vent til skærmen med de tre Android-billeder dukkker frem og først da giv slip fra VOL-DOWN knappen.

Tryk på VOL-DOWN (ikke hold den nede) til du kommer til "Clear Storage" eller "Factory Reset" og tryk kort på tændknappen for at vælge.

Sådan! 

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Du bliver desværre nødt til at nulstille din telefon:

DETTE VIL SLETTE ALLE DINE INDSTILLINGER OG INSTALLEREDE APPS OG HTCSENSE.COM-KONTO, MEN IKKE DINE DATA PÅ SD-KORTET

Sluk telefonen HELT ved at holde slukknappen NEDE og derefter (når vinduet popper frem) trykke på Sluk

Pres og hold VOL-DOWN knappen nede og tryk med et kort tryk på tændknappen.

Vent til skærmen med de tre Android-billeder dukkker frem og først da giv slip fra VOL-DOWN knappen.

Tryk på VOL-DOWN (ikke hold den nede) til du kommer til "Clear Storage" eller "Factory Reset" og tryk kort på tændknappen for at vælge.

Sådan! 

tusinde tusinde tusinde tusinde  tak. mange gange. jeg er selv ikke den store it-ekspert, så mange gange tak. lidt ærgeligt at jeg midstede næsten alt, men det sker.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)