jeg har ikke adgang mere til tdc-mail (privat)

fredag,den 23.dec.2011 bliver jeg opmærksam at TDC har skiftet "Startsiden".Hvis jeg nu kliker på den ny mail-klint i højre hjørne overst til højre,få jeg ikke mere adgang til min TDC-mail program!Jeg har talt med en TDC-Support medarbejder og han mener at jeg skal go til en som kan hjelpe mig med problemed. Den har jeg nu ikke.Jeg bo i Langå- Byparen og jeg er helt alene.Hvem kan nu hjelpe mig ? min E.-mail adresse er :ingberthembo@privat.dk , men lige som sagt har jeg ingen adgang .Jeg har ågso en anden E.-mail adresse ved GOOGL : ingbert.h@gmail.com      hjem kan nu hjelpe mig ?? 

3 Kommentarer

Hej lorbass

Jeg vil godt sige at den TDC-support medarbejder, som har givet dig det råd, er et super godt råd. Det er altid svært at forklare det over en telefon og det kan også være meget svært at forklare det her i forum. 

Da du ikke har nogen der kan hjælpe dig, vil mit bedste råd være at du dropper den TDC-mail og udelukkende bruger din gmail. Og hvorfor skriver jeg så det. Det gør jeg, forde jeg nu har siddet og skrevet en masse ned, som du i givet fald skulle svare på, og nu er jeg så rundforvirret, at jeg heller ikke selv kan finde ud af det.

Nå men jeg vil godt prøve, men nogle andre spørgsmål.

1. Jeg ved ikke hvad du sidder og ser på, så når du skriver: "min mailklient i højre hjørne øverst til højre", er det så på denne side du mener http://mit.tdc.dk/

2. Har du haft din tdc-mail i mange år? 

3. Hvad sker der, hvis du klikker på dette link? http://mail.tdc.dk/

4. Ved du om du har et postpogram instaleret på din pc. Eks. outlook ekspress eller et andet og er det det der ikke virker, når du forsøger at sende mail eller åbne det?

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints LauW har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Lorbass,

Tak for dit indlæg.

MajaH er inde på noget af det rigtige.

Jeg er med på hvad du mener, at på www.tdc.dk der har vi tilføjet genveje oppe til højre, som fører til:

TDC Mail

Selvbetjening

TV og Film

TDC Play

Du skriver så, at du ikke har adgang når du skriver på TDC Mail.

Dette lyder underligt, da den burde spørge om dit login og når du så logger ind, så burde du komme direkte til din indbakke.

Men som MajaH skriver, så kan du evt. bruge linket http://mail.tdc.dk/

Den går direkte på din mail, som hidtil.
@MajaH, tak for din opmærksomhed, hjælp og for at hive mig herind fremfor det andet indlæg :-)

Prøv det og se om ikke det virker :-)'

Hilsen René

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints LauW har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen Lorbass,

Jeg kan se på det andet indlæg du har, at du stadig har problemer med dette.

Vi sender desværre ikke teknikere ud på mail problemer, så jeg vil prøve at se om jeg kan hjælpe dig.

Kan du ikke i en privat besked her på forummet, sende mig dine loginoplysninger til din mail?

Så vil jeg se nærmere på det og svare tilbage.

Hilsen René

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P