Svar

Jeg har downloaded, Android 2,1 til X-Peria x10.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Munk har modtaget fra andre medlemmer.

• Deltager
  • 5 kommentarer
Jeg downloaded opgraderingen til Android 2,1 til Sony Ericsson X-Peria x10, igår søndag. Igennem Sony Ericsson PC Companion 2.0, som i burde have på jeres PC, for at kunne downloade div. software til jeres Sony Ericsson mobiltlf.

Jeg var inde på Sony Erisson's hjemmeside og søgte efter softwaren 2,1 og downloadede softwaren via Companion 2,0 til min X-Peria x10. Det er som om, at man får en helt ny mobiltlf. opsætningen, layoutet er helt anderledes + at der HD video..

Jo det har været en sand fornøjelse.

Mvh. munk

icon

Bedste svar af Munk 8 november 2010, 21:59

Hej igen miela.

Så fik jeg tastaturet til at fungere også med bolle Å og Ø; og valget af de div. tastaturere.

Det er super nu.

Mvh. munk

Se original

12 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg giver dig ret, det er som at få en helt ny mobiltelefon med opdateringen til 2.1.

Og især live wallpaper giver lige telefonen lidt ekstra synes jeg

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg vil rette dig lidt, der er ikke HD video men "HD" video i den forstand at den kan spille filerne, men HD opløsning bliver det aldrig forde at telefonenes skermopløsning simpelhen ikke er høj nok. men ellers vil jeg give dig ret det er som at få en ny telefon, og så er den blevet hurtiger, og kommet "en million" nye apps i market. og jeg kan tage røret uden at skulle bruge flere forsøg, lyden er også blevet bedre stadig ikke workmanPhone god men meget tæt på og der er jo ikke nogen der kan konkurer med lyden fra en workman Phone heller ikke Apple.

Omdømme 1

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, Munk.

Har du problemer med at skrive indlæg eller har du bare glemt at skrive noget.

hvis du har problemer skal du prøve en anden browser, jeg vil anbefale Firefox eller google chrome.

Omdømme 1

Omdømme 1

Hej igen..

Så lykkes det vist.. Takker for hjælpen jeg havde ellers Explore browser.

Jeg har problemer med tastaturet på min X-Peria x-10 efter at have downloade Android 2,1 Jeg kan ikke finde "bolle Å eller Ø" og jeg har prøvet at downloade Skandinavien keybord; men det virker som om at jeg ikke kan skifte imellem de div. tastaturprogrammer på min mobiltlf.

Er der nogen som kan hjælpe mig med en løsning?

Mvh. munk

Omdømme 3

Hej, igen Munk,

Husker jeg rigtig med at sige at det er en x10 mini pro, hvis jeg gør er det så på slyde tastaturet eller skærm tasteturet. og er det TDCs opdatering du har(den der kom her lørdag)

Omdømme 1

Hej igen miela.

Så fik jeg tastaturet til at fungere også med bolle Å og Ø; og valget af de div. tastaturere.

Det er super nu.

Mvh. munk

Omdømme 3

Hej Munk,

Godt du fik det til at virke. var det den "Sprogpakke" du hented eller var det noget andet, bare så andre med samme problem også kan få det løst.

og så lige den du siger til at skifte i mellem de forskellige tasteture er det den lille iraterende linje der komme i bunden nåm man bruger sit tastetur, for så er den ikke til at skifte mellem tasteture men skrive sprog iforhold til hvilken stavekontrol den skal gå efter, den skifter jo selv ord ud som er stavet forkert(virker bare ikke så godt, jeg staver stadig forkert)

Omdømme 1

Jeg fandt udaf at man "bare" skal holde tekst feltet nede i stykke tid, så kunne man vælge imellem de forskellige tastaturprogrammer, også det Skandinaviske keybord som du først har hentet fra Android aps.

Mvh. munk

mit keyboard havde da øæå med som std fra tdcs 2.1 android update på min X10i

Omdømme 1

Jammen, tillykke med det! jeg ved ikke hvorfor jeg havde problemer med tastaturet!! Men det fungere ok nu.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)